• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: På spåret

Grömitz am der Ostsee -ser jeg var noen sekunder for sent ute med min Googling:santa-3-icon:

Senast ändrad:

Kicki & Kurre

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
811
Medlemskap
2025

Google är ett bra verktyg :santa1:

Här är ett foto på en pyramid som troligen är ganska lätt känns igen av den som har besökt stadens stellplatz! Vad heter parken där pyramiden finns?

//Kicki

Bilagor

• Pyramid.jpg
    Pyramid.jpg
    250,1 KB · Visningar: 4

Kicki & Kurre

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
811
Medlemskap
2025

Helt rätt easy rider!

Vi råkade hamna i Cottbus efter att vi hade varit och åkt kanalbåt i Lübbenau. Hit kommer vi att återvända... Stellplatzen ligger inhägnad i en park (inte Branitzer) precis intill djurparken.

Vi hann att besöka djurparken, åka tåg drivet med ånglok och en lång promenad i Branitzer park, allt inom gångavstånd. Branitzer park med pyramiderna var verkligen vacker att promenera omkring i, dessutom fanns det uttrar i vattnet som var helt orädda och gärna kom fram så att vi fick se dom på nära håll.

//Kicki

F

F.d. 11346

Guest

Ja det var fint. Då får ni fundera på var dom har sånt här målat hus. Staden räcker...

Bilagor

• PICT0151.jpg
    PICT0151.jpg
    270,5 KB · Visningar: 10
F

F.d. 25032

Guest

Hoppsan! jag ska nog åka och köpa en trisslott.

Vad heter hotellet i bakgrunden ?
Bild 346.JPG

F

F.d. 25032

Guest

Flyger du hit är det 8,11 km fågelvägen från slutet av bana 27:msn_dontknow:

/Bo

F

F.d. 25032

Guest

Rätt !! Hotel Histria i Verduela utanför Pula, kortet taget från "Camp Indije" , Banjole.

Din tur Boo!

/Bo

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen