• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 52943

Guest
Sv: På spåret

Om det är Hjulnissarna som står närmast kameran är det definitivt under Fotöbron. Vi var där när bilden togs - tror jag!

F

F.d. 2692

Guest

Det är under fotöbron, här gick en linfärja innan bron kom till.

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024

Vi gör ett försök att lägga in en bild.
Var är vi ?

Bilagor

• S5001390.JPG
    S5001390.JPG
    1,3 MB · Visningar: 5

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

OK! Då kör vi vidare med den här slarvigt tagna bilden. Var finns denna väg?

Bilagor

• hbk 147.jpg
    hbk 147.jpg
    175,4 KB · Visningar: 7

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Idolf har rätt! Ett s.k. vägminne vid Backamo. Din tur, Idolf!

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Idolf, har du en digitalkamera och har lagt in dina bilder i din dator, så är det enkelt att lägga in en bild på ”På spåret”. Först minskar du ner bilden till ung. 600 x 800, sparar den någonstans, exempelvis på skrivbordet så att du lätt kan hitta den. Glöm inte att använda ”spara somfunktionen” och döpa om bilden, mycket viktigt för annars förstör du orginalbilden och sedan klickar du på svara under det senaste inlägget, sedan på ”Gå till avancerad”, där du kan skriva in din text. Därefter klickar du på gemet uppe till höger om den vita smilisen, så kan du sedan bläddra fram den bild du har valt och ladda upp den. Du kan förhandsgranska inlägget innan du klickar på ”Skicka svar”. Detta blev lite rörigt kanske, men du kan ju prova, det är inte så svårt. Har du inga bilder i datorn kan du bortse från detta.

Jappe

Senast ändrad:

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025

Gissade rätt en gång men hade ingen bild till förfogande just då så jag lägger in en nu. Hoppas jag fixade detta med o lägga in bild.

Bilagor

• IMGP0832.jpg
    IMGP0832.jpg
    1,6 MB · Visningar: 8

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Stor helleristning med skog i bakgrunnen, kan være Tanum eller Østfold - tipper på Tanum.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen