• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 3778

Guest
Sv: På spåret

Grattis Nisse.
Sporten heter "Nautical Jousting" och varje sommar är det stora turneringar i bla städerna Sete, Agde o Meze.
Är man i detta område i juli månad, är detta ett spektakel som är mycket häftigt. Det går hårt till o den utslagna hamnar i vattnet. Den slutliga segraren hyllas som stadens hjälte.
Alla åldrar, men bara killar, utövar denna sport. Fotot är på paraden inför den stora turneringen i Sete.

IMG_2508.JPG
Inger o Anders;)

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2025

Ja där ser man! Jag googlade på vattensporter men här gick jag bet!!
Jag lämnar walkover och den som känner sig manad kan lägga ut något kul!
/Nisse

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Grattis HBK-35 visst är det Rälla Gårds Familjegrav.
Får vi nu något svårt att bita i.

F

F.d. 6238

Guest

Tack, men jag kan ej detta med att lägga in bilder så om någon annan vill så Välkommen att göra detta, hls kurt.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Mollösund är det! Knuts brygga i förgrunden, Edströms brygga längre bort. Grattis, Michael!

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Jag tyckte jag kände igen det gula huset i bakgrunden. Vi har nog tankat där npgon gång på den tiden vi gjorde ett snedsprång med båtägande.

Här kommer en bild som skulle kunna vara tagen på många platser. Just denna är dock från en plats som jag skall försöka leda er till om det skulle gå trögt. Det gäller alltså att skjuta in sig på målet.

På spåret10.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen