• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Maggan o Åke

HBK Medlem
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
1409
Medlemskap
2025
Sv: På spåret

nej inte nordkoster men inte så långt därifrän bilden är tagen på örn men vad heter ön
maggan

Maggan o Åke

HBK Medlem
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
1409
Medlemskap
2025

japp jappe
mun hem ö som är huvudö till koster förr fans det affär och bageri men det är borta för länge sedan men skola och kyrkan lever än.
maggan

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jaha, då var det dags igen. Här kommer en svår bild: vad heter kyrkan och var finns den?

hbk 76.jpg

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Du är också duktig (också - självberöm luktar illa, sa man på min tid), dotorparn! Din tur!

Senast ändrad:
F

F.d. 11293

Guest

tack! jag skall bara byta dator, har en billd som ligger o väntar

F

F.d. 11293

Guest

landet som staden ligger i är inget stort turistmål för oss, men änndå inte långt ifrån oss.

F

F.d. 11293

Guest

Grattis Jappe igen, Minsk i Vitrysslan är rätt, det är ett munument som heter, dom gråtande mödrana, som sörjer sina stupade söner, platsen heter tårarnas ö.
Gammla staden i Minsk består av ett kvarter, resten var gämnat med marken under kriget, vi hade förmånen att gästa Vitryssland eller Belarus som det också heter, för några år sedan, ett otroligt land o folk.

Att åka dit med husbil på egen hand är inget jag rekomenderar, vi åke buss till vänner vi har där

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Tack, vågar man åka husbil till Vitryssland? Här kommer en bild till, en konstig bild tagen klockan halv åtta på kvällen med bländare 2,8 på en fjärdedels sekund. Månen ser ut som en sol, om det verkligen är månen och inte ett UFO! Enda photoshoppingen består i att jag har "skevat" upp husen!

hbk 78.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen