• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Omkörd av 729

Inga-Lis & Håkan

HBK Medlem
Inlägg
95
Kommun
Nordanstig
HBK-Nr
362
Medlemskap
2024
Såg den första HBK-medlemmen i våra trakter (mitt mellan Härnösand och Kramfors) idag! Det var 729 som körde om mig.
Vilket iofs inte var så konstigt eftersom jag körde moppe :twitcy: på väg hem på lunch...
Håkan
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Omkörd av 729

När jag läste "omkörd" då kom jag på att jag skulle skriva och tacka Kölis för den fina hälsningen, när vi möttes strax efter Målilla mot Oskarshamn för flera veckor sen. Jag hann inte vinka för jag hade vinkat åt alla husbilar en lång stund och tänkte att alla Tyskar undrar nog varför vi hälsar på dem, men det är lite fusk för Kölis du kunde inte se mitt klubbmärke på så långt håll det måste vara något annat du kände igen bilen på, kanske jag har någon lackskada som du såg först.
Men nu när minnet återkommit så Hej, hej;)
 

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Sv: Omkörd av 729

Visst är det roligt när man ser en husbilsklubben.se vägarna,:music-icon:
Har själv kört som en “skottspole” upp och ner genom Härnösand i sommar, upp till barnbarnen i Lycksele, Nolia i Umeå o.s.v. förmodligen var ni ute och åkte själva eller var det “blåröken” efter Lodjuret som gjorde att vi inte sågs,:cool:
Hare så gott,
Hälsningar Lennart HBK/ 651
 

Inga-Lis & Håkan

HBK Medlem
Inlägg
95
Kommun
Nordanstig
HBK-Nr
362
Medlemskap
2024
Sv: Omkörd av 729

Hej Lodjuret,
kan ha varit så, men i så fall har vi lyckats undvika varann på något sätt. Men en dag så...
Vill man däremot få uppleva synen av mig i knallgul varningsväst på moppe får man svänga av innan HK-bron mot Kramfors/Sollefteå vid lunchtid eller efter jobbet strax före fyra.
Men det kan det vara värt :wub:
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Omkörd av 729

Postis! Jag trodde att det var Möller, han som kör ut postens företagspaket hit till firman, han har en likadan bil som du *L*. Skämt åsido, jo jag såg att det var du, den bilen tar man inte miste på. Sen är vi ju även märkesbröder och åker Iveco bägge två. Vi var på hemväg från Öland när vi mötte varandra.

Göran, och Kia
 
F

F.d. 7597

Guest
Sv: Omkörd av 729

Vi träffade 729 i Ö-vik på väg uppöver vi också. Dom hade just åkt vildmarksvägen och vi var på väg dit, så vi fick en del tips av dom.Det är kul när man träffar andra medlemmar, men tyvärr händer det ganska sällan.Mvh Ulla o Roland
 
Toppen