• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

och den ultimata familjebilen är ???

Peter-Kristina

FD HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
14266
Medlemskap
2021
Sv: och den ultimata familjebilen är ???

Den här typen av nya trådar, där "intresserade" barnfamiljer ber om råd och förslag på lämpliga bilar, har vi sett många av. De brukar slira snett efter ett tag och man får aldrig höra om det hela ledde till något husbilsliv eller inte, trots många medlemmars goda råd.

Budgeten verkar ju kunna räcka till för en Bürstner 747, så köp en sådan! Och en som vet hur den funkar för en barn familj på resor är Ludde Kuddsson - kontakta henne, hon vet!

Andra rådgivare är ofta sådana som mest vill sälja sin egen bil - för att köpa en Argos kanske?!

Lycka till!

Här kommer lite info från mig i alla fall...

Så här ser det ut på garageuppfarten nu för tiden. :)

Stort tack till alla som svarat och kommit med tips och råd !!!

Nu ska här köras husbil.

/Peter

Bilagor

• argos.JPG
    argos.JPG
    1,6 MB · Visningar: 12

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: och den ultimata familjebilen är ???

Snygg! Och grattis till köpet! Välkommen i Argosgänget, kanske vi träffas nästa år!

Jag säger bara det, vad vore man utan Husbilsklubben...:yes:...tja, vi hade iallafall inte haft en fin Argos!

Toppen