• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nya hemsidan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tommy N

HBK Medlem
Inlägg
500
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Jag undrar om det finns en möjlighet att under nya inlägg kunna ha en ruta att kryssa i för att markera lästa eller ignorera för att snabbare rensa bland för mig ej aktuella inlägg?
Tack för allt jobb ni gör!
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Klickar du på "Nya inlägg" visas bara de som är olästa.
Du kan efter genomläsning av det som visas på skärmen klicka på "Markera forum som lästa".
På så vis håller du sidan mer aktuell.
 

Tommy N

HBK Medlem
Inlägg
500
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Klickar du på "Nya inlägg" visas bara de som är olästa.
Du kan efter genomläsning av det som visas på skärmen klicka på "Markera forum som lästa".
På så vis håller du sidan mer aktuell.
Hej Robert, jag brukar göra så men jag tänker på när man varit ifrån t.ex. en helg eller längre då kan det vara väldigt många nya inlägg och det är då det skulle sitta fint med en ruta framför olästa och klicka i , men det kanske är för mycket jobb för att få denna funktion!
Hälsningar
Tommy
.
 
F

F.d. 4220

Guest
Det går att göra och det är medelkomplicerat.
Däremot sätter det rejäla käppar i hjulen för framtida uppgraderingar som därmed blir mer komplicerade.
Så därför är det nog inget vi kommer att göra något åt.
 

Sudden

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Örebro
HBK-Nr
28805
Medlemskap
2024
Och Jörgen som drog igång tråden den 28 feb 2020 har inga synpunkter? Var det ett skämt?
 
F

F.d. 4220

Guest
Som de mesta andra trådar så har den kantrat och verkar nu mer handla om support och förslag på förändringar.
Men jag kan hålla med om ironin iom första inlägget.

Då det finns fler trådar om support, så tar jag och stänger tråden...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen