• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nya hemsidan

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 11118

Guest
tycker faktiskt att nya utformningen av sidorna är SKIT!!!!

Det är omöjligt göra alla till lags när man gör förändringar. Vi gör inte förändringarna för att ”djävlas” med folk. Vi gör förändringarna av olika orsaker bland annat, modernare forum, bättre mobil och Ipad anpassning eftersom vi vet att flest besökare använder mobil eller surfplatta. Vi måste hänga med i den digitala utvecklingen, för att attrahera nya generationer som nästan är födda med en mobil eller Ipad i handen.

Kan du specificera vad som är "skit" för dej. Vi hjälper dej gärna om du har problem.
 
W

Weckman

Guest
Intressant!
Vad är det som föranleder dig att tycka detta.
Det är värdefullt för oss att veta vad som uppfattas som inte så bra, milt uttryckt.
Äh, bry dig inte Robert-110. De e fylle fredag och vissa får skit av frugan då dom öppnat en bärs, sen e de styva linan på forumet å allt är ett elände...
NI HAR GJORT ETT ALLDELES STÅLANDE JOBB MED DET NYA FORUMET.
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Jag gillar nya forumet, mycket som blev bättre för mobilen.
En dum fråga, vad är skillnaden på senaste nytt och nya inlägg?
XF xenForo innehåller många finesser man kan leka med och använda. Ett exempel:
Jag vill se många lästa och olästa inlägg från den senaste tiden ..

Steg A: Ta upp Senaste nytt i blå menyn, ock klicka på Nya inlägg:

Anteckning 2020-02-29 000714.jpg

Steg B: I vyn du då får upp ...
Klicka på nedåtpilen för Filter (1)
I drop-down listan som fälls ut, (2) släck krysset för Olästa inlägg och klicka i krysset i Spara som standard, klicka sedan på (3) Filter:

Anteckning 2020-02-29 000948.jpg

Du får då en vy med 5 fulla sidor med inlägg ett par månader tillbaka, med alla foruminlägg/-trådar, både lästa och olästa. Bra om man letar efter ett inlägg/tråd som man inte riktigt kommer ihåg trådrubriken för (annars kan man ju använda sökfunktionen).
Och i och med att man man klickade i Spara som standard så har man sedan en sparad vy med 400-500 inlägg (eller vad det blir, har inte räknat) :)

Bara att testa, våga prova här och där. Och förstås komma ihåg vilka inställningar man gör så att man kan återgå till standard vid behov.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Vi er nå 10 timer foran dere, en kort til vår og høst er vi 9 timer foran og på europeisk sommer er vi 8 timer foran. Du skrev frågan mens jeg gjorde meg klar for å gå ut litt før 9.
 

Stefan51

HBK Medlem
Inlägg
1.960
Kommun
Falköping
HBK-Nr
13501
Medlemskap
2024
Hej !
Jag bara använder dator när jag är här på hemsidan tycker jag det fungerar bra .
När det blir nya funktioner får man kolla runt så får man koll på det också .
När man får problem är det bara att fråga Admin , det har jag gjort och man får snabbt svar .
Så tack till alla ni som fixar vår hemsida ni är guld värda utan er fungerar det inte !
Mvh
Stefan Johansson
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen