Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Mycket bra, ska göra det nästa gång. Tack för tipset.Gör som vår granne på alla hemlga nummer svarar han" Hej du har kommit till rädda barnens dropin telefon tack för ditt bidrag på 100kr,ha en bra dag."
Det finns ett kort och enkelt svar på din fråga, mobiltäckningen.
/Håkan
Någon av operatörerna måste väl ha bra täckning där ni bor. Värt att kolla
Per
Ta bort telefonnumret från hitta.se och gula sidorna eller gör som jag - fimpa den fasta telefonen permanent och spara flera tusen om året på köpet. Skaffa mobiltelefoner med oregade nummer. Bredband kan man ha ändå och villalarmet går på gsm. Jag tröttnade på alla idioter som ringde om allt möjligt skit. Det slipper jag helt nu. Fantastikt skönt. Skulle det mot förmodan ringa ett hemligt nummer svarar jag inte. Enkelt och effektivt
Titta på dessa två länkar så ser du hur bra det är. http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/555174
Ta bort telefonnumret från hitta.se och gula sidorna eller gör som jag - fimpa den fasta telefonen permanent och spara flera tusen om året på köpet. Skaffa mobiltelefoner med oregade nummer. Bredband kan man ha ändå och villalarmet går på gsm. Jag tröttnade på alla idioter som ringde om allt möjligt skit. Det slipper jag helt nu. Fantastikt skönt. Skulle det mot förmodan ringa ett hemligt nummer svarar jag inte. Enkelt och effektivt
Titta på dessa två länkar så ser du hur bra det är. http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/555174
Nu var det inte villalarm tråden handlar om - eller hur? Det mesta går att störa ut idag och det är ingen hemlighet. Kan bara inte fatta att om man har så mycket störande samtal på hemtelefonen som en del har - varför i helv...te gör man inget åt det då? Det är ju så enkelt. Det ena förslaget dummare än det andra om vad man ska svara eller tuta i luren ??? Livet går faktiskt vidare även utan fast telefon - tro det eller ej
Tyvärr så är det lika dåligt från alla leverantörer. Vi bor bara 5 km från en tätort, nära en större väg, men ändå lika illa.
Tittar man på täckningskartor har vi bra täckning och det går ju att ringa om man står ute i ett hörn av trädgården
/Håkan