• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

F

F.d. 2097

Guest
Hej
Jag är en lycklig husbilsägare sen slutet av semestern. Pärlan är en Renault Home-car Pr 622 år 2007.
mvh
Dominique
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

:music-icon: Hej och välkommen till husbilsklubben.se:music-icon:

Hoppas att du ska trivas i och med gänget, kanske såpass bra att du tar steget fullt ut och blir betalande medlem.
Först då får du full insikt på hemsidan med bl.a Husbilsplatser, träffar, vart åker vi etc.

Ha de
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Hej och välkommen till klubben.:yes: hoppas du blir hel medlem snart:yes: :yes: .

Vi har också en HomeCar C 601-07- Fiat 130 MultiJet-som vi hämtade 25 maj år.. vi har redan kört över 1060 mil..och vi älskar våran husbil..kanontrivs med den..så var kul med ytterligare en HomeCar..:yes: :yes: Vi bor inte alltför långt från dig..vi bor i Smedjebacken i Dalarna och är mkt neråt V-ås, jag har en kusin där..;) :rolleyes:

Kram Lotta & Stefan
 
Senast ändrad:

Delfin

HBK Medlem
Inlägg
504
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024
Sv: Ny medlem

Hej å välkommen du lyckliga Renault ägare. Det är väll livsfarligt å säga så. Men det finns ju en tråd här under markisen som växer dag för dag med nackdelar om Fiat. Nu är det ivarjefall sagt. Än en gång välkommen å lycka till.

Mvh Bill :wideeyed: ;) :music-icon: :music-icon: :music-icon:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Ny medlem

En av mina bästa kompisar var här idag och köpte lite prylar till sin motorcykel. Vi stog och pratade om hur tillkrånglade moderna bilar har blivit. Han är verkstadschef på en Volvo verkstad och hade gett en kund ett pris på en 12000 mila service med kamremsbyte, en Renault Megane. 16500:- Vete f-n om man är lyckligare med en renault..
 
Toppen