• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny husbilsintresserad

I

Inger & Taeke NL

Guest
Hej! jag heter Inger och bor i Holland tillsammans med min man Taeke. Den har sommaren ar var forsta med husbil och vi tycker att det ar sa lyxigt efter alla ar pa motorcykel och sova i talt. Vi har kopt en battre begangnad Adriatik 640 med Fiat Ducato 2,8 och har en overtackt karra efter med motorcykeln i. Det har var for oss en perfekt losning. Halsningar fran Holland !
 

Lena & Jan

HBK Medlem
Inlägg
500
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
448
Medlemskap
2024
Sv: Ny husbilsintresserad

Hej!
Vi ville också gärna ha mc/scooter med oss så vi har en husbil med stort garage där den står inne i garaget i husbilen. Väldigt bra att kunna göra utflykter med mc/scootern på smala bergiga vägar!

Tveka inte att registrera er som medlemmar man får bl a klubbmärke att sätta på fordonet så känner vi igen varandra ute på vägarna!

Vi har varit medlemmar en ganska kort tid och har fått massor av likasinnade vänner.
För att inte tala om alla goda tips och råd.

Kolla sen in Aktivitets-Träff-kalendern så kanske vi träffas ute någånstans!

Nöjd medlem/Lena & Jan-Erik
:wub: :D
 
I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Ny husbilsintresserad

Hej Lena och Jan-Erik, tack for ert svar.

Jattekul att hora av likasinnade. For oss var det lite svart att fa in Guld Wingen i ett garage i husbilen, men visst ar det fantastiskt roligt att kunna kombinera komforten i husbilen med motorcykelakandet.

Det skulle vara roligt att bli medlemmar men eftersom vi bor i norra Holland har det mest varit har och i Tyskland som vi har varit med husbilen nar vi har haft en vecka ledigt da och da.

Till Sverige kommer vi endast tre veckor pa sommaren och det inte ens varje ar. Hor garna av er om ni vill ha husbilsinfo over Tyskland och Holland for det har vi i hur mycket som halst i var Hollandska klubb.

Halsningar fran tva kanskemedlemmar, Inger och Taeke
 

Lena & Jan

HBK Medlem
Inlägg
500
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
448
Medlemskap
2024
Sv: Ny husbilsintresserad

Hej Inger och Taeke, förstår att en GoldWing inte går in i garaget på någon husbil (tillv i Europa har sett det i USA förstås) då inte ens vår tidigare Honda CB750 gick in. Vi tog steget och sålde Hondan och köpte istället en SYM Joyrider 200cc, man fick pruta rejält på kraften, men med åren har vi blivit lite stelare i knäna så den här blir bra nu.

Känn er välkomna som medlemmar man behöver ingalunda vistas i Sverige för att vara med i klubben! Medl. reser överallt i Europa!

Web utbudet blir enormt som medlem, klubbmärke till husbilen, Aktiviteter o träffar, fotoalbum, fantastiska reseberättelser, husbilsdoktor mm mm, ja vi tycker efter några månader som medlem att vi har fått en fantastisk gemenskap häri forumen.

Lena & Jan-Erik
:yes: :)
 
F

F.d. 10180

Guest
Sv: Ny husbilsintresserad

Hej Inger,Taeke!
Vist skall ni gå med som medlem så vi kan fråga er Om Holland för vi tänker besöka Holland i Mars-April 08 och uppleva våren alla blomsterfält
Jan-feb är vi syd Eruopa så hem vägen går via Belgien Holland
Olof
 
F

F.d. 13113

Guest
Sv: Ny husbilsintresserad

Hej Inger.

Jag och min fru har besökt holland två år i rad med husbil.

Två gånger i staden Urk på campingen där.

Och i år stod vi i Kampen utanför det nybyggda "kommunhuset" där finns det gratis ställplatser och man invigde i sommar även ett servicerum för husbilsturister.

Holland är vackert med alla betande djur och vattendrag.
Gå med i klubben !

Hälsningar
"janotto"
 
Toppen