• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbilsägare med hund

F

F.d. 9418

Guest
Sv: Ny husbilsägare med hund

Hej och välkomna till Husbilsklubben.Även jag är ny i klubben och har hundar.Hade tidigare husvagn men ser bara fördelar med husbil och hund.det finns ca 784000 hundar i Sverige så jag hoppas det blir mer öppet för hundar som det är i övriga Europa där hundar är mer välkomna än här i Sverige.det ser dock väldigt bra ut på de Svenska campingarna där det flesta välkomnar hundar.Tyvärr är det ofta andra campare som tittar stint och surt på en då man kommer med hundar tyvärr, kan ju vara att dom tidigare har råkat ut för dåliga hundägare men det känns ändå otrevligt.Idag är det Sveriges första hundägardag! I Stockholm Göteborg och Malmö med temat skäll inte på hunden.
Finsk lapphund har idag 6 st

Bilagor

• walle o hundarna i Idre.jpg
    walle o hundarna i Idre.jpg
    106,2 KB · Visningar: 5
F

Flädertorpet

Guest
Sv: Ny husbilsägare med hund

Inga problem med hund förstår jag, vi får träna.Ha det så gott i värmen här busar det på.
:)

Toppen