• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny finess i Profilen

F

F.d. 53133

Guest
Sv: Ny finess i Profilen

Jag säger definitivt INTE att vi inte skall ha en medlemsmatrikel eller att vi inte skall kunna nå varandra direkt eller inte....e-post och pm är ju alldeles förträffligt när man vill nå varandra, har man redan fått en bra kontakt , ja då har man väl också bytt både adress och telnr....att få en medlemsmatrikel på papper eller via internet har väl en viss betydelse i tid och enkelhet....

och självklart Michael....den som vill kan ju använda alla de möjligheter som finns.

Det jag menar i all välvillighet eftersom frågan har många vinklingar, är att föreslå en kanske mindre enkel väg för de som vill illa....men visst, kanhända att jag är för naiv vad det gäller hur "buset" tänker.....de är kanske inte så kloka som jag ev. inbillar mig....

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Man kan behöva namn o tel om man är ute själv o det händer ngt med ex bilen eller sig själv. Då är det bra med Hbk kompisar. Åker jag ngn stans så kommer jag ta ut lista på vem som bor där ifall olyckan är framme eller bara för att svänga förbi o heja:spinny: o ta en fika.

Senast ändrad:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Vi tackar för dom nya finesserna och finner dom mycket användbara.

Nu kan vi på ett enkelt och snabbt sätt hitta våra medlemmar i Borås med omnejd för att kanske söka kontakt för ett gemensamt restaurangbesök för att snacka husbil och resor så här på vintern.

Överdriven rädsla för diverse faror gör att man kan missa många spännande upplevelser. Vi är alla olika och det ska respekteras, men jag tror inte att det är någon fara med att lägga ut så triviala uppgifter i ett inloggningsskyddat forum. Då kan det vara värre med pappersmatriklar som kan hamna var som helst!

Cecilia & Kennet

HBK Medlem
Kommun
Hylte
HBK-Nr
1263
Medlemskap
2025

Haha. "Busarna" skulle nog bli förvånade om dom kollade på nummerplåten på vår husbil o sen tro att det är tomt i huset. Vi delar nämligen husbil med mina föräldrar o bilen är regad på min man. så väldigt tomt är det då inte i vårt hus när mor o far är ute.

Det finns ju givetvis många fler fördelar än nackdelar med att se adresserna. För det är ju kul att se var medlemmarna bor.
O min arbetskamrat blev nog rätt förvånad när jag frågade honom varför han hade just den "nicken" som han har. (inte nåt som man kunde gissa vem han var) o han är än så länge bara intresserad :p

Toppen