• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny? BILD högst upp?

H

hianders

Guest
Sv: Ny? BILD högst upp?

Snygg bild igen Postis!!

God fortsättning!

Hasse & Inger/hianders
 

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Ny? BILD högst upp?

Snygg vinterbild Postis. Kanske den enda riktiga vinterkänslan som man får i år.
Snart kommer värmen igen till veckan, +5 är prognosen i Stockholm.

/Bosse
 

KuMaNi

HBK Medlem
Inlägg
1.331
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2024
Sv: Ny? BILD högst upp?

Postis - vet inte vilka superlativer jag skall använda. Kan bara buga och tacka.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Ny? BILD högst upp?

Den bilder var grymt snygg Postis! Det ser nästan ut som det är en Burstner Argos som kikar fram bakom HBK-märket!

/Ludde
 

Håkand

HBK Medlem
Inlägg
979
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2024
Sv: Ny? BILD högst upp?

Kan bara instämma med samtliga föregående talare, fantastiskt fin bild. Det är ju nästan halva nöjet med att gå in på HBK att få se på bilden längst upp.
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.858
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Ny? BILD högst upp?

Grymt snygg bild Postis. Riktigt, riktigt fin! Sen måste Ludde ha fel ang Argosen. Argos är ju stor som en jumbojet. Jag vet, för det var en sån på besök i Malmö för lite grand sedan och den var så jäkla stor att den fick stå längst ut i småbåtshamnen! Bilen på bilden är ju bara en liten 5-metersalkovare! :msn_laugh:

Krister N
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Ny? BILD högst upp?

Grymt snygg bild Postis. Riktigt, riktigt fin! Sen måste Ludde ha fel ang Argosen. Argos är ju stor som en jumbojet. Jag vet, för det var en sån på besök i Malmö för lite grand sedan och den var så jäkla stor att den fick stå längst ut i småbåtshamnen! Bilen på bilden är ju bara en liten 5-metersalkovare! :msn_laugh:

Krister N

Så är det Krister, vi måste ha en bil stor som en jumbojet för att få plats med 60tums platt-tv:n, barskåpet, skinngruppen, jaquzzin och för att inte tala om alla gäster som ska få plats på cocktailpartyna om kvällarna...:blabla:
Vi höll en plats till dig i baren, men du kom aldrig...:wideeyed:
Ursäkta urspårningen Postis, men jag kunde inte låta bli...:D

/Ludde
 
Toppen