• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu står hon på tomten.

J

Jimbo

Guest
Sv: Nu står hon på tomten.

Åh vilken snygg bil! Gillar verkligen NB:s "cleana" design! GRATTIS!

Men bara för att jag skall få det harmoniskt kommande jul.....
Snälla, backa av Tomten....Annars kan han ju inte komma med julklappar till barnen :twitcy:
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Nu står hon på tomten.

Pelle & Lena, klossarna står nu ute i förrådet och väntar på er, välkomna!

Jimbo, *s* nu har vi backat en bit och "tomten" är lös och fri igen och lovade komma tillbaka om drygt 8 månader.
 
T

Teddi

Guest
Sv: Nu står hon på tomten.

stort grattis tommy,,har du den på G.C.? eller här i sverige?,,ja får nöja mej med en elnagh,,så frugan sjunger hela tiden,,( ove ja vill ha en italienare),,:) men de har ju du,,säger ja då,,
fördelen e ju att dubbelsängen e rätt trång,,ja får kolla lagret så ja kan skicka dej en present,,:D teddi,,
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.855
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Nu står hon på tomten.

Grattis till en verkligt häftig bil. Faktiskt lite avundsjuk.

Kul också att läsa att det finns fler som fattar snabba och utvecklande beslut och som hela tiden vill framåt .......

Att vi själva väntar vi på vår 4:e husbil på sex år, det blir en Kabe 810, kan ju kännas som lite trögt.

Snabba och utvecklande beslut? Eller har svårt att bestämma sig och planera ordentligt? :wideeyed:
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Nu står hon på tomten.

Snabba och utvecklande beslut? Eller har svårt att bestämma sig och planera ordentligt? :wideeyed:

Ja, onekligen verkar det veligt, obeslutsamt och det ligger säkert en del i det.

Men helt klart är det vårt gemensamt intresse som hela tiden ökat och med det önskemål om högre komfort, vissa krav som vi inte ens visste att vi hade, men som kommit fram genom erfarenheten som vi fått under resans gång och som ligger bakom våra frekventa byten.

En annan bidragande orsak är att 2:ahandsvärdena på husbilar är helt annat än vanliga personbilar och vårt husbilsåkande de här åren har inte alls varit dyrt. Tvärtom.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Nu står hon på tomten.

stort grattis tommy,,har du den på G.C.? eller här i sverige?,,ja får nöja mej med en elnagh,,så frugan sjunger hela tiden,,( ove ja vill ha en italienare),,:) men de har ju du,,säger ja då,,
fördelen e ju att dubbelsängen e rätt trång,,ja får kolla lagret så ja kan skicka dej en present,,:D teddi,,

Tack Ove,

Nej bilen är stationerad vid sommarstugan i Norrsundet, där vi f.ö. har två bra ställplatser som jag lagt in på listan.

Välkomna!
 
Senast ändrad:
T

Teddi

Guest
Sv: Nu står hon på tomten.

Tack Ove,

Nej bilen är stationerad vid sommarstugan i Norrsundet, där vi f.ö. har två bra ställplatser som jag lagt in på listan.

Välkomna!


norr sundet,,??var ligger de??kanske ja ska ta med mej presenten i så fall?? om du får den på mail kanske du inte vill se mej på norrsundet:D:D
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Nu står hon på tomten.

norr sundet,,??var ligger de??kanske ja ska ta med mej presenten i så fall?? om du får den på mail kanske du inte vill se mej på norrsundet:D:D

Klart vi vill se dig i Norrsundet!

Norrsundet som ligger vid havet, 3 mil norr om Gävle. Som sagt här har vi två utmärkta ställplatser. En vid båtklubben och den andra lite avskilt vid badplatsen och fiskeläget som finns här. Märkligt nog mest frekventerat utav utländska husbilar och jag undrar hur man hittat dem.

För HBK´are är det enklare, här finns de presenterade; http://www.husbilsklubben.se/forums/t315/

....och du Ove, mycket välkommen!

Tommy
 
Toppen