Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nejdå du har inte gjort bort dig , jag håller med att så är det nog . Själv har jag under många år rest väldigt mycket i jobb och fritid med husbil och sett många byggnader , slott , kanaler berg och dyligt kallas väl sevärdheter . Som pensionär är jag inte ett dugg intresserad av att se mer av dessa utan när vi åker söderut kör vi från a till ö så fort som möjligt utan att stressa . När vi kommer fram vill jag bo så bekvämt som möjligt . Har idag en 9 meters bil men skulle väldigt gärna gå upp till en 10 meters Amerikanare om ekonomin tillät . Det är tur att det finns valmöjlighet så alla får som dom vill .Sevallbo
Vi vinkar och vinkar, tycker det är så trevligt. Ibland kan vi missa en Concord eller en plåtis eller någon annan. Man kan ju vara upptagen av trafiken eller som bisittare något annat.
Det viktiga är inte vilken typ av husbil man har utan det som betyder något är att man har en. Stor, liten, gammal eller ny kvittar väl.
Klart man ska ha husbil Los Suecos, stor eller liten spelar ingen roll. Ni kanske även kommer till Bolnuevo och hälsar på igen?