• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu får jag vinka igen!

sevallbo

HBK Medlem
Inlägg
386
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2024
Sv: Nu får jag vinka igen!

Ursäkta valde fel knapp skulle vara svar på Jappes inlägg !! Sevallbo
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Nu får jag vinka igen!

En fördel för oss alla kan ju vara att bränsleåtgången minskar och priset sjunker pga överskott av diesel, men det är ju ett önsketänkande som staten säkert reglerar åt rätt håll.:):cool:

/Pelle
 

Nizze

HBK Medlem
Inlägg
357
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Sv: Nu får jag vinka igen!

Klart man ska ha husbil Los Suecos, stor eller liten spelar ingen roll. Ni kanske även kommer till Bolnuevo och hälsar på igen?
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Nu får jag vinka igen!

Nejdå du har inte gjort bort dig , jag håller med att så är det nog . Själv har jag under många år rest väldigt mycket i jobb och fritid med husbil och sett många byggnader , slott , kanaler berg och dyligt kallas väl sevärdheter . Som pensionär är jag inte ett dugg intresserad av att se mer av dessa utan när vi åker söderut kör vi från a till ö så fort som möjligt utan att stressa . När vi kommer fram vill jag bo så bekvämt som möjligt . Har idag en 9 meters bil men skulle väldigt gärna gå upp till en 10 meters Amerikanare om ekonomin tillät . Det är tur att det finns valmöjlighet så alla får som dom vill .Sevallbo

Det är väl tur att vi är olika. Vad enformig världen skulle bli om alla tyckte lika!
Själv reste jag också väldigt mycket under en stor del av yrkeslivet, fast då såg man mest flygplatser och hotel. Uppskattar nu möjligheten att tuta runt utan mål och stanna när vi ser nåt intressant.
Vår gamla lilla husbil är inte världens bekvämaste, och duschen behövs som garderob och stuv. Vi tar in på camping eller ställplats med dusch, när vi vill duscha - det funkar för oss.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Nu får jag vinka igen!

Vi vinkar och vinkar, tycker det är så trevligt. Ibland kan vi missa en Concord eller en plåtis eller någon annan. Man kan ju vara upptagen av trafiken eller som bisittare något annat.

Det viktiga är inte vilken typ av husbil man har utan det som betyder något är att man har en. Stor, liten, gammal eller ny kvittar väl.
 

Sanddammaren

HBK Medlem
Inlägg
874
Kommun
Varberg
HBK-Nr
172
Medlemskap
2024
Sv: Nu får jag vinka igen!

Vi vinkar och vinkar, tycker det är så trevligt. Ibland kan vi missa en Concord eller en plåtis eller någon annan. Man kan ju vara upptagen av trafiken eller som bisittare något annat.

Det viktiga är inte vilken typ av husbil man har utan det som betyder något är att man har en. Stor, liten, gammal eller ny kvittar väl.

Ja och en o annan service bil åker med på köpet iblad också :)

Sanddammaren
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Nu får jag vinka igen!

Klart man ska ha husbil Los Suecos, stor eller liten spelar ingen roll. Ni kanske även kommer till Bolnuevo och hälsar på igen?

Säkert blir det ett besök i Bolnuevo i vinter, vi tar nämligen "plåtisen" med till Spanien för utflyktsresor.

Ha det så bra i Norrbotten, mitt favoritlandskap! Vi följer er dagligen på bloggen.

Carola & Tommy
 
Toppen