• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu får det faen i mig vara nog!

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Nu får det faen i mig vara nog!

Snälla Jappe. Önskar att du lade ner lite mer möda när du formulerar trådrubrik. Nu har jag öppnat denna tråd för tredje gången eftersom jag inte ens kommer ihåg att den handlar om stekpannor och jag förmodar att många av de klubbkamrater som är engagerade i husgeråd inte ens har hittat tråden.

aake

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Snälla Jappe. Önskar att du lade ner lite mer möda när du formulerar trådrubrik. Nu har jag öppnat denna tråd för tredje gången eftersom jag inte ens kommer ihåg att den handlar om stekpannor och jag förmodar att många av de klubbkamrater som är engagerade i husgeråd inte ens har hittat tråden.

aake

Ähh! Han bara är så den gubben. Det är därför att jag gillar honom. Han krånglar och har sig och är lite opportun. Ibland slinker det åt ett annat håll. Jag bjuder på ett klick, bara han skriver.:)

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nu har jag skrivit två inlägg på den här förbenade plattan och bägge försvann plötsligt!

Ska göra nytt försök senare i kväll, kanske. Om framtiden veta vi intet!

Jappe (blid, timid, ödmjuk och självutplånande åldring)

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Hej Jappe, nu kommer lite mer "bränsle" till dina funderingar kring reklam, platta, padda, dator och liknande...

Den idealiska datorn som är lätt, platt, finns även i miniversion, strömfri och framför allt REKLAM-fri där du bestämmer själv och t.o.m. slipper HDD/SSD minnen, eller behöva tanka ner kostsamma appar. Fördelarna är som sagt många, det är bara att besluta sig, beställa hem från Kina och börja använda liksom flera miljoner Kineser gör i datorernas Meka:

En Pro-variant:
Proffs.jpg

eller "mini":
mini.jpg
Källa: Internet

Hälsning från en okänd beundrare

PS. Fungerar som Wifog (gratis), men då slipper du reklamen : ) DS.

Toppen