• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

nu åker vi

T

Teddi

Guest
håller på o packar,,flyger till malaga,,ock firar min 85-årsdag,:D,inte varje dag precis,,
vi firar på balkon of europee,,
ja har erhållit ett rivningstillstånd,,om vi bara beställer tillräckligt med dricka,:p:p

såå hittar ja nåra medlemmar med lite kofötter--,så river vi stället:D:D
jappe har trimmat sin bil,,så kanske han hinner ner,:D

nää,,nu e de slutbusat,,ock verkligheten kommer ikapp,,ja fyller 95,:p,
tack för 2012,,
2013 händer mycke annat,,får man inte vara frisk,,
jadå spelar de f-n ingen roll vad som händer,:p
ett samarbete med en mycket älskvärd person står på pränt,,de ser ja fram emot,,

ha de gött alla,,
 

Bilagor

  • mina bilder 152.jpg
    mina bilder 152.jpg
    2,9 MB · Visningar: 13
T

Teddi

Guest
Sv: nu åker vi

ajaj,,vi åker på tisdag,,men bettan tvingar mej att lasta,

i tid säger hon,,inget onödigt,,bara på hemresan,,:)
undrar va de kan vara?? som väger 20 kg,haha,,
ja tror bestämt att någon medlem flyger samtidigt med oss,,
har läst det,,
nåväl,,ja tar en kontrollrunda på flyget,,här kommer ingen undan:p:p
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: nu åker vi

Ha en riktigt skön semester och grattis i förskott på 55-årsdan:twitcy:!
Synd att ni drog nu, nästa fredag får jag min "nya" XC90, men ja får väl komma å glänsa med den en annan dag till våren istället!

/Ludde
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: nu åker vi

Grattar också i förskott. Du får gärna skicka lite bilder så vi kan gotta oss på din bekostnad.:D
 
T

Teddi

Guest
Sv: nu åker vi

en gör så gött en kan,,så klart att ja ställer upp,,vi landar 2350..har nåra mil till nerja med hyrbil,,hur långt?????

men mitt i natten,,en gubbe som ska ringas,,som inte kan svenska,,med nyckeln,,vi räknar med första natten i bilen,en renault clio,, då blir de som i ungdomens dar,,
trångt o härligt,,:D:D vi åker till närmaste ställplats,flåt,,ståplats,,,
:D:D:D
 
T

Teddi

Guest
Sv: nu åker vi

du e en bästis jappe,,:p,ligger inte flygplatsen innan(ovanför) malaga? eller är det A tillB som gäller?
stor nyårskram från lisbeth:D

motorväg hela vägen eller????

ja läser att du inte åker bil ner,,släng dej på flyget jappe,,
så får du 14 dar,,no problema,,:D
 
Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: nu åker vi

Ja, jag vet ju inte vilket flygbolag du anlitar. Det kan ju finnas andra flygplatser i närheten. 7 mil gratis motorväg om jag inte minns fel. Krama Lisbeth från mig! Ta mig dig en navigator så hittar du kanske ända fram!

Här flygs inte. Jag har inte flugit sedan Mallorcatiden för många år sedan! Jag har lyckats bli flygrädd. Hade du fyllt 100 så kanske! Måste ta hand om Lurven! Jag kommer nog inte iväg förrän i mars som det ser ut nu.

Jappe
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: nu åker vi

Jag har lyckats bli flygrädd. Hade du fyllt 100 så kanske!

Jappe

Jappe! Jag kan hjälpa dig att bota din flygrädsla! Om du hänger med upp i triken några gånger så lovar jag dig att du i fortsättningen inte kommer att vara rädd när du ska flyga med ett trafikflyg...:D:D...å det är frisk luft hela tiden....mår du illa är det bara att luta sig lite utåt, titta inte för mycke neråt bara....:twitcy:

/Ludde....som bara vill ditt bästa...:D

Skärmavbild 2013-01-04 kl. 15.09.00.jpg

Skärmavbild 2012-10-12 kl. 20.34.38.jpg

121012.077.jpg

Skärmavbild 2013-01-04 kl. 15.20.10.jpg

Skärmavbild 2013-01-04 kl. 15.21.15.jpg
 
Senast ändrad:
T

Teddi

Guest
Sv: nu åker vi

Ja, jag vet ju inte vilket flygbolag du anlitar. Det kan ju finnas andra flygplatser i närheten. 7 mil gratis motorväg om jag inte minns fel. Krama Lisbeth från mig! Ta mig dig en navigator så hittar du kanske ända fram!

Här flygs inte. Jag har inte flugit sedan Mallorcatiden för många år sedan! Jag har lyckats bli flygrädd. Hade du fyllt 100 så kanske! Måste ta hand om Lurven! Jag kommer nog inte iväg förrän i mars som det ser ut nu.

Jappe

lite intresse tror ja allt de finns janne,,:D norwegian,,
norskar..plats finnes,,två dubbelrum,,ock naturligtsvis bedövningsmedel :Di alla dess former janne,,

planet e inte fullsatt på långa vägar,,om så skulle va fallet slänger vi ut piloten,,så blir där en ledig plats,,:D

bollen ligger hos dej,,titta inte på luddes bilder,,:D ja vågar de inte,,
ja bjuder jappe,,:D:D:D
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: nu åker vi

Fattar inte så mycket...som vanligt en del kanske skulle utrycka sig o i synnerhet min kära sambo men iaf...vi från gingri stavby önskar dig o lisbeth en angenäm vistelse i varmare breddgrader för firning utav din jubileumsdag som verkar infinna sig när du nått en ålder utav allt mellan 55 till 95.

Nåväl, o må väl...men ha det så gött o ta gärna reda på vad makrill heter på spanska
 
Senast redigerad av en moderator:
T

Teddi

Guest
Sv: nu åker vi

tacka tackar mannen:p man känner sej som en gammelgädda pekka,,men romstinnet e förbrukat,,

åldern spelar ingen egentlig roll, makrill på spanska?

sambuca kanske, ,syns vi till våren?
en god hälsning till dej o annett,,:msn_heart:
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: nu åker vi

Ska du ha rackans klart för dig att vi kommer till våren när makrillen har kommit till , går för övrigt bra också vid andra tidpunkter som inte infaller mellan 55 till 95 firningar.

Enligt lisbeth skulle du som svensk makrill ha kvar några romkorn bara du slutar med den rosa badhanduken...vad hon nu menar med det ?
 
T

Teddi

Guest
Sv: nu åker vi

tack så mycket,
april nummer ett,,då kommer ni,,tranebo-rollerteam,,
ja räknar med nåt flak i garaget,,ni får plats hemma hos oss,,premiär för öringen,,spika detta nu,,
ha de bra alla goa fiskekompisar,,allt går i rosa:twitcy::twitcy:
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: nu åker vi

Ska jag flyga till Spanien så ska jag styra själv, det ska väl inte vara så märkvärdigt, upp eller ner , höger eller vänster, fler riktningar finns väl inte. Jag tar med min gamla Garmin så ska vi väl hitta dit! Piloten kan ju få vara kvar, just in case! Behöver lite betänketid dock, lovar inget!

Jappe
 
Toppen