Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Helt rätt, men sammantaget så bedömde jag just den säljaren som en jag inte skulle handla av.gundj, när jag tittar på länken så får jag upp 98,2% positiv feedback?
Det de menar är att batteriet tål att förvaras inom detta temperaturspann...
Bra förtydligande! Förvaras OCH användas i låga temperaturer ska det naturligtvis vara, men denna batterityp ska inte laddas om batteriets temperatur understiger 0 grader. Innan laddning där batteriet håller minusgrader behöver man först värma upp batteriet vilket man ex. kan göra genom att belasta det under några minuter eller värma det med en värmefläkt.Även om jag inte är någon stor vän av Google Translate, så anser detta verktyg att "Température opérationnelle" betyder "driftstemperatur" - och jag instämmer.
Pålle