Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Självklart ska du ut och rulla på vägarna igen, när du känner att det är dags. Träffar du på HBK:are så ge dig till känna. Alltid trevligt med en pratstund över en kopp kaffe (ibland ngt starkare). Hoppas vi träffs framöver på någon anordnat träff eller helt oplanerat. Vi är många som tänker på dej och din familj. Kram på dej!Hej hoppas ni inte "skyr mej som pesten" om jag ändå trots alla minnen behåller husbilen å kanske åker runt lite så ta jättegärna kontakt med mej
jag kommer väl å ha både bra och dåliga dagar på grund av detta men jag kommer med all säkerhet vilja lufta detta med många,då jag och Carina tog ett beslut i detta med husbil å tyckte att det utan tvekan var vår kopp off tee
ena stunden en livad mysig träff nästa en undanskymd ställplats i tex lysekil
där man bara kunde va och rå sej själv med en bok eller till pill i "garaget"
så detta med husbil var för oss en riktig oas för kunna "fly" den kanske ibland lite tråkiga vardagen läs arbete.just nu känns det lite underligt i husbilen utan gps en (carina) i högersätet men hon är säkert med på ett eller annat sätt
tack för ordet och igen tack alla för att ni bryr er häls Mikael