• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu är det slut!

Hymer

HBK Medlem
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2025
Här i klubben kallar jag mig Hymer, naturligtvis för att jag hållit mig till detta märke under mer än 35 års aktivt husbilsresande - mestadels ute i Europa. Lägg därtill 10 husvagnsår med samma inriktning, så blir resehistoriken komplett. Men i och med att den senaste (sista) Hymern nu är såld, så är denna era över. Dock inte resandet i sig utan enbart dess utförande.Kommer dock även fortsättningsvis vilja vara med här i Husbilskulbben (om det är tillåtet) som gett mig så mycket i form av kunskap och vänner. Till er sistnämnda vill jag sända en speciell hälsning som ett bevis på min uppskattning av att ha fått möjligheten att lära känna er alla längs vägarna. Och mitt namn här inom klubben, Hymer, det lär jag behålla.
Med en påskhälsning till Er alla!
Staffan

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Här i klubben kallar jag mig Hymer, naturligtvis för att jag hållit mig till detta märke under mer än 35 års aktivt husbilsresande - mestadels ute i Europa. Lägg därtill 10 husvagnsår med samma inriktning, så blir resehistoriken komplett. Men i och med att den senaste (sista) Hymern nu är såld, så är denna era över. Dock inte resandet i sig utan enbart dess utförande.Kommer dock även fortsättningsvis vilja vara med här i Husbilskulbben (om det är tillåtet) som gett mig så mycket i form av kunskap och vänner. Till er sistnämnda vill jag sända en speciell hälsning som ett bevis på min uppskattning av att ha fått möjligheten att lära känna er alla längs vägarna. Och mitt namn här inom klubben, Hymer, det lär jag behålla.
Med en påskhälsning till Er alla!
Staffan
Hej Staffan. Lite trist att lägga husbilslivet på hyllan, men allting har sin tid här i livet. Så fungerar vi. Kul att du och din erfarenhet stannar kvar i klubben!
Fortsatt go Påsk själv!
:-/<rister

Hymer

HBK Medlem
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2025
Naturligtvis ska du stanna kvar i klubben! Mvh Birgittha
Hej Birgitta!
Ja, det är ju vad jag vill, för intresset för husbilar och allt omkring försvinner ju inte för att husbilen gör det. Och skulle abstinensen bli allt för svår, så har dottern och hennes familj en husbil som Ulla-Britt och jag mer än gärna får låna under några dagar.
Staffan

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Kul att du vill vara kvar i klubben Staffan även om du nu är utan husbil.
Det här är ju en värld du är hemma i och kan säkert dela med dig av dina kunskaper.
Carina :)

Senast ändrad:
Toppen