Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad är ni för folk i husbilsklubben ? När man läser "under markisen" är det bara massa gnäll, är ni så missnöjda med husbilslivet..................................inga diskusioner som är vettiga.
Adjö från Tekla
Men visst är det samtidigt bra, att vi andra får veta vad som inte faller i smaken, det ger ju också möjlighet till eftertanke om det som de är missnöjda med?
Vad är ni för folk i husbilsklubben ? När man läser "under markisen" är det bara massa gnäll, är ni så missnöjda med husbilslivet, så sälj ekipaget och skaffa ett torp. Jag kommer nu att ta bort min medlemsdekal och nummer på bilen, vill inte visa att jag är med i "gnällgänget". Jag trodde att det var ett seriöst gäng med en diskusionsida "under markisen", men ack nej inga diskusioner som är vettiga.
Adjö från Tekla
Men visst är väl tonen här forfarande väldigt rå ibland, det fattas väl fortfarande en bit i eftertanke, innan ilskan mot någon eller något, slängs ut i fullständigt ogenomtänkt form?
Mycket bättre än förut, men fortfarande sämre än många andra forum?!
Här finns det mesta för många,tydligen inte för dig.Visst "gnölas"det.Är du vuxen så är det ju bara att sortera ut.Eller oxå lämna och gny.Valet är ju ditt-Vem vet gnäller man tillräckligt kanske 100-lappen kommer tillbaka.Hur f-n orkar ni göla såVad är ni för folk i husbilsklubben ? När man läser "under markisen" är det bara massa gnäll, är ni så missnöjda med husbilslivet, så sälj ekipaget och skaffa ett torp. Jag kommer nu att ta bort min medlemsdekal och nummer på bilen, vill inte visa att jag är med i "gnällgänget". Jag trodde att det var ett seriöst gäng med en diskusionsida "under markisen", men ack nej inga diskusioner som är vettiga.
Adjö från Tekla
Kan det här stämma in.
Jag vet inte vad det är, men något fel är det.
MVH. Gunnar S