• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu är det nära

F

F.d. 2692

Guest
Tänk att om drygt 14 dagar är det dags för Elmia och min första träff. Det ska verkligen bli kul att träffas utanför "cyberspace".

Skickar med ett litet foto på den nytvättade bilen med dekalerna påsatta.

Bilen_bak.jpg
 
F

F.d. 17999

Guest
Sv: Nu är det nära

Tjusigt JanneEkan, och lycka till.
MVH/Ingrid o Lasse HBK/715
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Nu är det nära

Om vi förstår det rätt så kommer vi att ses på "Landningsbanan", hälsar Din granne
Monica o Kurt i Gbg.
 

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Nu är det nära

Håller med :yes: om detta. Skall bli kul att träffas och äntligen få ett ansikte till alla "användarnamn" :wink: :)

Att det dessutom är många som verkar komma gör ju det hela ändå roligare. :spinny:
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Nu är det nära

Ja nu är det nära Kurt.Nästa gång får du ej stå på landningsbanan.Men nästa gång ska du väl upp i luften?;) .Då får du ju använda banan på annat vis.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Nu är det nära

Hej Zimba och tack för senast. Jag har ju berättat för Dig att jag är FLYGRÄDD. Men jag förstår poängen i Ditt Inlägg.

Förr var det min arbetsgivare som bestämde när och var jag skulle flyga, men nu är det jag som är arbetsgivare.

Skall bli trevligt att ses, hälsar Monica o Kurt.
;) ;) :D :D
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Nu är det nära

Javisst ja, det var ju en landningsbana, blir det någon uppstigning mer än från sängen tro. Som gammal flygare (modellflygare):twitcy: tar jag gärna en tur i det blå.
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Nu är det nära

Bara vädret tillåter dessa maskiner är ultralätta men ta gärna med dig modellflyg det finns ju många landningsbanor jag tror ca 50st (husbilstaken):D
 
Senast ändrad:

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Nu är det nära

Hej svejs..

Vi Ser också fram emot Elmia och träffen..blir också vår första HBK träff..kul att få träffa alla in real life** så att säga..hoppas vi får en fin helg med värme o sol....Vi ses, vi går nog in för landning på torsdagen....

Dalahälsningar Lotta & stefan
 
Toppen