F
F.d. 53133
Guest
Sv: Negativt om andra forum
"Fulsidan anser att HBK är en sekt som styrs av en diktator och vi är alla idioter till medlemmar."
Jag har kollat en del på den sk fulsidan... Men är denna kommentar ungefär på samma nivå....
JAG har inte sett att det anses det som Gunilla säger....OM HBK skall stå för det som sägs i reglerna så tycker JAG här kastar man knivar kors o tvärs.... vill vi hålla HBK "rent".... varför skall vi då kasta skit på andra???
Varför kan VI inte stå för ett forum som är bra nog att klara sig själv??? Låt de andra forumen klara sig själv UTAN att vi smutsar ner husbilsvärlden via HBK!
Det är ett forum som startades av ett antal uteslutna HBK:are. Dom uteslöts 2007 och vi gick med 2008 så vi har inte kunskap om vad som hände. Där emot blev en del av mina inlägg i HBK kopierade till det forumet. Vilket gjorde att jag fick elaka och hotfulla mail därifrån för att "jag inte tog ställning för eller emot" det som hänt utan utgick från min egen erfarenhet av HBK. Det ordförråd som användes emot mej var på en mycket låg nivå och jag tog illa vid mej. Men efter kontakt med vänner i HBK la jag det bakom mej, Fulsidan anser att HBK är en sekt som styrs av en diktator och vi är alla idioter till medlemmar.
MVH Gunilla
HBK är fantastiskt.
"Fulsidan anser att HBK är en sekt som styrs av en diktator och vi är alla idioter till medlemmar."
Jag har kollat en del på den sk fulsidan... Men är denna kommentar ungefär på samma nivå....
JAG har inte sett att det anses det som Gunilla säger....OM HBK skall stå för det som sägs i reglerna så tycker JAG här kastar man knivar kors o tvärs.... vill vi hålla HBK "rent".... varför skall vi då kasta skit på andra???
Varför kan VI inte stå för ett forum som är bra nog att klara sig själv??? Låt de andra forumen klara sig själv UTAN att vi smutsar ner husbilsvärlden via HBK!