• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Negativt om andra forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 53133

Guest
Sv: Negativt om andra forum

Det är ett forum som startades av ett antal uteslutna HBK:are. Dom uteslöts 2007 och vi gick med 2008 så vi har inte kunskap om vad som hände. Där emot blev en del av mina inlägg i HBK kopierade till det forumet. Vilket gjorde att jag fick elaka och hotfulla mail därifrån för att "jag inte tog ställning för eller emot" det som hänt utan utgick från min egen erfarenhet av HBK. Det ordförråd som användes emot mej var på en mycket låg nivå och jag tog illa vid mej. Men efter kontakt med vänner i HBK la jag det bakom mej, Fulsidan anser att HBK är en sekt som styrs av en diktator och vi är alla idioter till medlemmar.
MVH Gunilla
HBK är fantastiskt.

"Fulsidan anser att HBK är en sekt som styrs av en diktator och vi är alla idioter till medlemmar."

Jag har kollat en del på den sk fulsidan... Men är denna kommentar ungefär på samma nivå....

JAG har inte sett att det anses det som Gunilla säger....OM HBK skall stå för det som sägs i reglerna så tycker JAG här kastar man knivar kors o tvärs.... vill vi hålla HBK "rent".... varför skall vi då kasta skit på andra???
Varför kan VI inte stå för ett forum som är bra nog att klara sig själv??? Låt de andra forumen klara sig själv UTAN att vi smutsar ner husbilsvärlden via HBK!

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

"Fulsidan anser att HBK är en sekt som styrs av en diktator och vi är alla idioter till medlemmar."

Jag har kollat en del på den sk fulsidan... Men är denna kommentar ungefär på samma nivå....

JAG har inte sett att det anses det som Gunilla säger....OM HBK skall stå för det som sägs i reglerna så tycker JAG här kastar man knivar kors o tvärs.... vill vi hålla HBK "rent".... varför skall vi då kasta skit på andra???
Varför kan VI inte stå för ett forum som är bra nog att klara sig själv??? Låt de andra forumen klara sig själv UTAN att vi smutsar ner husbilsvärlden via HBK!
Detta var bara en förklaring på vad jag råkat ut för,och MIN syn på det forumet, det var ju ett bra tag sen, så du har nog inte gått tillräckligt långt bak i deras inlägg. (2009-10). Men jag kan lova att det jag skrev är dagens sanning.Har fortfarande kvar mailen jag fick. Vet att den som stod för sidan då till och med stängde ner sidan nån dag på grund av språkbruket på sidan (all heder åt honom) och krävde nätetikett annars skulle han stänga sidan. Men även efter det har toleransen varit hög och flera HBK:are har hånats och anklagats för både det ena och andra på sidan, särskillt styrelsemedlemmar. Sen tror jag att dom som var allra värst har blivit uteslutna även från denna sidan.
Jag anser inte att jag som medlem i HBK varken ska skämmas eller vara rädd för att ha dekaler nummer och namn väl synligt på husbilen. Tvärt om så bär jag huvudet högt och är stolt över mitt medlemsskap. Trots att jag senast för ett par veckor sedan träffade en man som sa sig vara HBK medlem men aldrig skulle ha deras dekal på husbilen då HBK enl. honom var en diktatur. Varför han var medlem fick jag ingen förklaring på ?????
MVH Gunilla & Rolf
Ha en underbar sommar kanske vi ses nån gång på vägarna.:bye::msn_sunglasses::msn_sun::mh4:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Nu har ett antal inlägg raderats på grund av en alltför låg nivå i debatten. Jag tror knappast jag behöver tillskriva den/de som inte kan hålla sig någorlunda till nettiketten. Tyvärr har också ett par andra inlägg också raderats, men enbart för att dessa var svar på de första inläggen.

Tråden stängs därmed.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen