• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nedfällbar bädd

F

F.d. 53162

Guest
Sv: Nedfällbar bädd

Hej.
Det är detta jag menar att folk har olika åsikter om säng där fram. Vissa vill ha och vissa inte och då tycker jag att det borde finnas bägge sorterna hos handlarna, men idag kan man inte få en helintegrerad utan främre säng om man inte vill beställa särskilt från fabrik. Tycker det är lite märkligt.

Vippen. Jag skulle också kunna tänka mig en sån som du beskriver om sängen går långt ner.

F

F.d. 53162

Guest

Hej.
Detta var vad jag menade att vi har olika behov och därför
borde handlarna ha bägge sorterna men jag har aldrig sett
en helintegrerad bil utan främre säng.

Vippen. Jag skulle också kunna tänka mig en sån lösning om
sängen gick långt ner.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Jag har inte sett den i verkligheten ännu men gillade deras förra bil Alpan mycket.... denna känns som en förbättring framtill

Jag har nu sett både Hymer och Dethleffs Alpha. Hymers var en besvikelsen, föredrar Alphan helt klart. En massa krångel med att fälla bitar hi och dit på Hymern, för attinte tala om priset...

Anette o Steve

HBK Medlem
Kommun
MJÖLBY
HBK-Nr
9117
Medlemskap
2025

Vi använder vår när barnbarn är med. I framtiden när vi går i pension och tänker tillbringa halva året på varmare breddgrader är tanken att ta bort madrassen och använda som förrådsutrymme. Ikeas förvaringslådor i tyg med blixtlås passar perfekt i höjd.

BoEr

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2025

Jag har nu sett både Hymer och Dethleffs Alpha. Hymers var en besvikelsen, föredrar Alphan helt klart. En massa krångel med att fälla bitar hi och dit på Hymern, för attinte tala om priset...

Är ni intresserade av att läsa mer om Duomobil, gå in på denna site:

Duo2mobil.de - Home

Här finns massvis av bilder och information, bl a om utvecklingsarbetet från Alpa till Duomobil. För mej iallafall är det en drömbil ...

Priser i Tyskland hittar man t ex på mobile.de, sök på Husbil, märke Hymer-Eriba och filter Duomobil.

Toppen