• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Navignon

F

F.d. 52938

Guest
Hej på er allihop !

Har precis köpt ny navigator, det blev en Navignon 8410 , har en Garmin 660 sedan några år men uppdatering en dryg tusing!!
är det någon annan som köpt Navignon 8410 ?
Nöjda eller?
Alla tipps välkomnas

Mvh FraMia 1014:music-icon:
 
U

Uffe695

Guest
Sv: Navignon

Hej !

Jag har en 8450 som i stort är samma och är jätte nöjd. Det finns ett litet fodral att köpa på navigons hemsida som är kannon att förvara den i.

Uffe
 

LeifE

HBK Medlem
Inlägg
67
Kommun
UPPSALA
HBK-Nr
3372
Medlemskap
2025
Sv: Navignon

Jag har 8310 plus Navigon till iPhone.
Bägge fungerar bra, iPhone varianten är snäppet vassare tycker jag. Bättre menysystem. Har även TomTom till iPhonen och Navigon är klart bättre.

Man kan köpa hem lista över svenska campingplatser samt ADACs lista över camping- och ställplatser i Tyskland till 8310:an.
"Bara tillgängligt i Tyskland" sägs det men det är bara att köpa mha kreditkort. Tysk sida dock.

Leif
 
Senast ändrad:
F

F.d. 3978

Guest
Sv: Navignon

Hej Uffe . Jag har precis köpt en 8450 Live , undrar om du kan tipsa hur man lägger in
POI , Ställplatser , Campingar, i Europa o Sverige. Är själv inte bra på detta men min son är. Vänligen Jan.R
 
F

F.d. 3978

Guest
Sv: Navignon

Trode nästan jag köpt fel,8450 Live Skickade en fråga. Tack.
 
Toppen