• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Naturfotofestival i Arvika 18 februari!

Emmalena & Hans

HBK Medlem
Inlägg
75
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
454
Medlemskap
2024
Sv: Naturfotofestival i Arvika 18 februari!

Vi var tre husbilar som stod där vid förra festivalen och hade mycket trevligt.

Kontakta mig om ni har några frågor om platsen eller festivalen

Hans
 

Emmalena & Hans

HBK Medlem
Inlägg
75
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
454
Medlemskap
2024
Sv: Naturfotofestival i Arvika 18 februari!

Nu har jag väckt husbilen från vinterdvalan! På fredag bär det av till Arvika fotofestival som är på lördag. Väderprognosen säger ingen snö och kyla, det blir perfekt för årets premiärtur.

Annette Seldén var med förra gången och vi kommer att hålla lika hög kvalitet i år. Vad sägs om Staffan Widstrands projekt "Wild Wonders of Europe". Ett fantastiskt projekt där naturfotografer från hela Europa har fotograferat Europas höjdpunkter.

Tre naturfotografer håller minst 2 föredrag var, fotoutställningar, företagsmässa mm.

Hans
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Naturfotofestival i Arvika 18 februari!

Naturfoto lockar publik, har precis kommit hem från en helg i Västerås, Camera Natura dagen, och det var i det närmaste fullsatt på alla föreläsningar. Många tunga namn som Brutus Östling, Tore Hagman, Serkan Gunes m.fl.
Hoppas det kommer mycket folk även till Arvika, framförallt borde det locka många norrmän med tanke på det geografiska läget.

/Annette
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Naturfotofestival i Arvika 18 februari!

Kan bara rekommendera den här festivalen. Vi var med sist det begav sig och förutom fantastiska bilder o bildspel på hög nivå kan faktisk en "fotonovis" som jag ha mycket att hämta här. Tyvärr gör ohälsan det omöjligt att delta denna gång.
 
Toppen