• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Någon som befinner sig i närheten av Pukavik 12/13 april?

F

F.d. 53141

Guest
Sv: Någon som befinner sig i närheten av Pukavik 12/13 april?

Hej igen.
Glömde att säga att vi också köpte vår husbil hos Rickard. En trevlig kille som levererade ett praktexemplar utan några fel vid leveransen (juni 2011). Är mycket nöjd med bemötandet.
Charlie B

F

F.d. 1830

Guest

Hejsan!
Vi är jätte nöjda med vår nya husbil. Vi passade på att sova en natt i Vägga hamn(ställplats). Fast den inte var öppen för säsongen fick man stå där en natt. Då fick vi chansen att kolla att allt fungerade innan vi åkte hem. (med lite hjälp av andra trevliga husbilsägare).I Pukavik är de trevliga, hjälpsamma, ni har gjort ett jätte bra val av handlare. Passa på att fråga om alla kranar mm. Öppna alla skåp, lådor så ni inte missar någonting.

Lycka till med ert husbilsköp!

Från 2 lyckliga nyblivna husbilsägare.

Lotta och Carina

F

F.d. 25457

Guest

Hej igen !!
Nu är vi hemma med vår nya bil. Tyckte väl att genomgången gick lite väl snabbt men vi gick igenom allt väldigt noga när vi kom hem. Det är säkert fortfarande saker vi behöver kolla flera gånger innan vi vet exakt hur man ska göra. Resan hem gick iallafall jättebra !! Nu ska vi läsa instruktionsboken noga innan vi ger oss ut på vår första övernattning. Vi ger oss ut i början av maj o satsar på att vara ute cirka 1 vecka. Det kommer säkert att bli en spännande resa o vi kommer säkert att "klanta" till oss, mer vi kommer väl också att lära oss en massa.:spinny:

Lille-Mor & Anders

alinkan

FD HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4865
Medlemskap
2021

Hej igen !!
Nu är vi hemma med vår nya bil. Tyckte väl att genomgången gick lite väl snabbt men vi gick igenom allt väldigt noga när vi kom hem. Det är säkert fortfarande saker vi behöver kolla flera gånger innan vi vet exakt hur man ska göra. Resan hem gick iallafall jättebra !! Nu ska vi läsa instruktionsboken noga innan vi ger oss ut på vår första övernattning. Vi ger oss ut i början av maj o satsar på att vara ute cirka 1 vecka. Det kommer säkert att bli en spännande resa o vi kommer säkert att "klanta" till oss, mer vi kommer väl också att lära oss en massa.:spinny:

Lille-Mor & Anders
om ni vill klanta tilldet så kan jag hitta en del av campingen endast för Er på Öland ring mig.
"linkan"
solen och vindarnas ö

Toppen