• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NÅGOT LATTJO

F

F.d. 12156

Guest
Sv: NÅGOT LATTJO

Det innebär att du Gillar Vår konung iallafall för där hade du varit , eftersom du lätt tog den bilden:D
Svarslös ????ha ha skulle inte tro det bara driver med dig :D men imponerad att du tog bilden så lätt ...;)

F

F.d. 50069

Guest

tyvärr det är bara spontankörning :)men det är ju inget som hindrar att jag föjde med dig jag vet ju vart ......det beror mycket på vädret ju nu ....

Det där törs ingen ge sig på, iaf inte med en bil! Tänka att skjuta en motor på isen, hujadamej! Snacka om skadestånd. Vi körde mycket på Tåkern på 70-talet, men då var det ju massor med bilar ute och for runt! Jag vet att vi tom åkte slalomskidor bakom bilarna. Fast egentligen vet jag inte om det var lagligt då heller! Det var iaf ingen som sade nåt.
Vi körde även på sjön Sommen och Sjögarpasjöarna. Upplogade fina banor:yes:
Det skulle vara skoj att testa igen!

Anders

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Nä, jag har inte särskilt mycket till övers för några monarker. På sidan 88 i det här dokumentet, hittar du min motion till Grafiska Fackförbundets kongress 2006, som handlar just om kungahuset. Men dom tog den inte.
Calle
http://www.gf.se/home/gf2/home.nsf/unidView/50BBDBC3C165EC0BC1257148004E1C12/$file/238283_Beslutsboken_low.pdf

F

F.d. 12156

Guest

Det känns som om det bor en liten anarkist i dig Calle :D, jag följer dig gärna i revolutionens spår tillsammans ska vi segra och våra fiender ska darra då de hör våra namn.......;)...........................:D:D:D jag skickar med en liten instruktion för dom som inte förstår........bild av anarkismens relation till andra politiska riktningar:confused:Annars var det inget fel på din motion..:)
Och någonstans bland anarkism och facism föds då moderater och sossar i en märklig sörja som dom kallar för politik ????????:confused::D
Känns som om jag snart har trasslat till det för mig .......................:D

Bilagor

• 250px-Politicalquad_svg.JPG
    250px-Politicalquad_svg.JPG
    7 KB · Visningar: 127
Toppen