• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NÅGOT LATTJO

F

F.d. 2297

Guest
Sv: NÅGOT LATTJO

Hej
Den enda vintersport jag idkar är framför tv nästa söndag Vasaloppet skulle helst gå i ide tills det är dags att ställa på husbilen
Häls
Elving

F

F.d. 12156

Guest

Ser riktigt kul ut, har just tagit en skön tur på off-road mc i snön.
Kul det med!

Montreal:mcride:

Inget fel att åka tvåhjuling heller det duger lika bra med en sån , skulle gärna ha en själv men pengarna räcker ju tyvärr inte till allt:( så jag får gå ner och köpa mig en massa trissloter sen j--lar så ska jag ha en med ...:D

F

F.d. 12156

Guest

Jodå, men lågt/Bengt

Enda gången jag har provat och flygit med en fyrhjuling var i snowboardhoppet i skidbacken på omberg
och för att göra en historia kort så .......Det gör jag aldrig om :eek:var nog mest imponerad att inte mer gick sönder , inklusive jag själv :D

Bilagor

• DSCN0278.jpg
    DSCN0278.jpg
    1,5 MB · Visningar: 4
F

F.d. 50069

Guest

Hej på er!
Är det en "legitim" bana upplogad även för bilar! För i tiden så åkte jag mycket på tåkern på vintrarna! Ja, det fanns upplogade banor på var och varannan sjö i närheten. Det skulle vara jäkligt skoj att sätta på fulldubbat igen:yes:.

För ett par helger sedan så var jag på Motorloppis i Örebro och när vi passerade Askersund så såg jag att det kördes på Vättern där!

Anders

F

F.d. 12156

Guest

Hej på er!
Är det en "legitim" bana upplogad även för bilar! För i tiden så åkte jag mycket på tåkern på vintrarna! Ja, det fanns upplogade banor på var och varannan sjö i närheten. Det skulle vara jäkligt skoj att sätta på fulldubbat igen:yes:.

För ett par helger sedan så var jag på Motorloppis i Örebro och när vi passerade Askersund så såg jag att det kördes på Vättern där!

Anders

tyvärr det är bara spontankörning :)men det är ju inget som hindrar att jag föjde med dig jag vet ju vart ......det beror mycket på vädret ju nu ....

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 12156

Guest

Jag visste inte vad jag skulle svara Calle så jag skickar upp en bild till plus en fil lyssna och njut:D men vart är bilden tagen ?

Bilagor

• dearpenis.zip
    910,4 KB · Visningar: 27
  • 07060024.JPG
    07060024.JPG
    150,7 KB · Visningar: 2
Senast redigerad av en moderator:

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Solliden Öland
Calle
PS. har jag verkligen fått dig svarslös?????

Senast ändrad:
Toppen