F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nåt klart roligare som är typ den enda vintersport som jag idkar slänger in ett par bilder av oss i familjen taget på en sjö i närheten.......
Verkar vara taget på Tåkern, eller hur, Greven.
Bengt
Ser riktigt kul ut, har just tagit en skön tur på off-road mc i snön.
Kul det med!
Montreal
Men dom här flyger inteVad jag kan se, så var det allt några "spefåglar" där./Bengt
Jodå, men lågt/Bengt
Fyra hjul, taskig balans
Kör själv på två band
Gurra
Två band är inte det att feg åka ....Hörrö gurra du ela inte som en k-----ing eller
Hej på er!
Är det en "legitim" bana upplogad även för bilar! För i tiden så åkte jag mycket på tåkern på vintrarna! Ja, det fanns upplogade banor på var och varannan sjö i närheten. Det skulle vara jäkligt skoj att sätta på fulldubbat igen.
För ett par helger sedan så var jag på Motorloppis i Örebro och när vi passerade Askersund så såg jag att det kördes på Vättern där!
Anders
Du är välkommen med maskinerna till Hornborgasjön om någon månad , glöm inte bössan .
Det är ju dom du ska försvara dig motDu tror inte man blir lynchad då ? Dom där som tittar på fåglar har jag för mig är humorfria ..............