• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Inredning Myggnätsdörr

Lars48

FD HBK Medlem
Inlägg
1.483
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
9169
Medlemskap
2023
Hej är det någon som vet var jag kan hitta Original myggnätsdörr till en Hobby T65 Ge årsmodell 2014?
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.606
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Tack men det känns som rena rånet att kontakta Forsbergs tyvärr
Du efterlyser ORIGINAL Hobby myggnätsdörr.

ORIGINAL Suzuki reservdelar till våra personbilar (vi är inne på Suzuki nr 4 och 5) har vi endast hittat hos Suzuki-återförsäljare.

ORIGINAL Fiat reservdelar till vår förra husbil hittade vi endast hos Fiat-återförsäljare.

ORIGINAL Ford reservdelar till vår nuvarande husbil har vi hittills endast hittat hos Ford-återförsäljare.

ORIGINAL Toyota reservdelar (jodå, vi har haft några olika Toyota-modeller på 80- och 90-talet) lyckades vi dåförtiden endast hitta hos Toyota-återförsäljare.

Har därför svårt att tro att ORIGINAL Hobby reservdelar går att hitta på annan ställe än hos en Hobby-återförsäljare. Därav mitt svar tidigare...

Pålle
 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.287
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Du efterlyser ORIGINAL Hobby myggnätsdörr.

ORIGINAL Suzuki reservdelar till våra personbilar (vi är inne på Suzuki nr 4 och 5) har vi endast hittat hos Suzuki-återförsäljare.

ORIGINAL Fiat reservdelar till vår förra husbil hittade vi endast hos Fiat-återförsäljare.

ORIGINAL Ford reservdelar till vår nuvarande husbil har vi hittills endast hittat hos Ford-återförsäljare.

ORIGINAL Toyota reservdelar (jodå, vi har haft några olika Toyota-modeller på 80- och 90-talet) lyckades vi dåförtiden endast hitta hos Toyota-återförsäljare.

Har därför svårt att tro att ORIGINAL Hobby reservdelar går att hitta på annan ställe än hos en Hobby-återförsäljare. Därav mitt svar tidigare...

Pålle
En skrot kanske? Finns ju ganska många skrotar både i Sverige och övriga Europa.
 

Lars48

FD HBK Medlem
Inlägg
1.483
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
9169
Medlemskap
2023
Att jag inte anlitar Forsbergs beror på hur de har misskött tidigare kontakter, bland annat byte av duschgolv som fick göras 2 gånger innan det fixades. Det är bara en av anledningarna.
 
Toppen