Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Egentligen så ska man inte jämföra ett forum som husbilsklubben med FB det är helt klart två olika saker. Husbilsklubben är helt seriöst men jag anser inte att FB är seriöst. Det är helt beroende av reklam och det är husbilsklubben inte. Enligt mig så är ett helt reklambefriat forum och klubb det bästa som finns.
Så tycker jag och det står jag för.
Det avgör saken! Jag hatar reklam, i synnerhet dumreklamen!
Jappe
Jag hatar reklam in i märgen. För en stund sedan satt jag och lyssnade på 1:a akten av la Bohème med Berliner Philharmoniker och Pavarotti på Spotify när musiken plötsligt bröts och ersattes av ett vilt skrikande barn med helvetiska bullerinstrument bakom sig. Jag fick en chock som kunde blivit min sista! Jag hatar reklam! Jag hatar reklam! Jag är den störste reklamhataren söder om Nikkaluokta!
Vad kostar det att köpa sig fri från reklam i Spotify? Någon som vet? Kan man betala bort reklamen i facebook?
Arg Jappe
Tycker oxå reklam är trist, men tråkigt nog är det reklam som finansierar väldigt mycket av det som "gör" internet, som t.ex. sökfunktioner typ Google mm.
Vi lär få leva med det....
Tycker oxå reklam är trist, men tråkigt nog är det reklam som finansierar väldigt mycket av det som "gör" internet, som t.ex. sökfunktioner typ Google mm.
Vi lär få leva med det....
Angående facebook så var jag tvungen att kolla en grej, jag blev en aning förbryllad en stund..
Jag pausade mitt tillägg Ad-block och nu fattar jag vad ni pratar om! Jo det fanns visst en del reklam på facebook, det hade jag missat.
mvh jocke