• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Musiktråden

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: Musiktråden.

Tipsar om Wimp som numera är gratis.
Fungerar även på iPad.

Jag har använt Wimp i nåt år nu och vad det gäller lite äldre svensk musik från 60 och 70 talet har jag hittat en hel del på Wimp som inte funnits på varken Spotify eller ITunes. Jag kör Wimp i IPhone, IPad och IMac, det fungerar kanonbra!!!

F

F.d. 14324

Guest
F

F.d. 52943

Guest

Sanna Nielsens julkonsert på TV var nåt alldeles extra (- eller var det bara ett utslag av lokalpatriotism från min sida...):D

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024

Kväll igen

favorit, stor sådan, från 1988. kass ljud från denna spelning. Om ni inte har skivan( dead can dance "the serpent´s egg), så skaffa den. Sätt er skönt tillbaka, skruva upp ljudet(mycket), obs! har ni djur eller andra baskänsliga personer i närheten, be dem gå undan. Skunk sedan in i denna helt fantasilåt. NJUT!!!!!!!!!

Iron Butterfly--- " Butterfly Bleu " (PT 1) - YouTube

ha de................:music-icon:

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024

Gokväll

Ett litet bidrag från den tiden det begav sig med Kangaroo Records. Hade ett litet bolag tillsammans med kamrat som tog in plattor från down under under ett antal år. Ed Keupper var(är)en av favoriterna. Grym konsert på Magasinet/Göteborg ca 1990 med samma trummis som här. Kommer mer aussie senare

Ed Kuepper reimagines 'TODAY WONDER'. - YouTube

ha de.............:music-icon::music-icon::music-icon:

Toppen