• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

MUSIKHÖRNAN

F

F.d. 7569

Guest
Sv: MUSIKHÖRNAN

Hmmm.

Jag spelade en hel del med lite olika band i Norrbotten i mitten på 1960-talet (uppväxt i Luleå). När vi flyttade till Nyköping 1978 så dröjde det några år innan jag startade ett band tillsammans med min dotter och några kompisar. 1987 så gjorde en kille som heter Jan Johansson och jag en hel del spelningar tillsammans som i huvudsak var digitala, men vi spelar alla instrumeten själva (dock som sagt digitalt, med ett rolandpiano). Den här låg vi etta med på sörmlandstoppen under några veckor.
Visa bilaga 15457

I mitten på 1990-talet så startade vi mediaprogrammet vid Mjölby gymnasium (där jag jobbar). De fick i uppgift att spela in en cd med låtar där några ur personalen sjöng. Det här blev mitt bidrag.
Visa bilaga 15458

Sen har jag en riktig hiskelig historia i mobilen som jag kämpar och sliter med att få över till datorn. Jag lyckas säkert rätt vad det är och återkommer med den.

//Roger

Senast redigerad av en moderator:

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025
Sv: MUSIKHÖRNAN

Hmmm.

Jag spelade en hel del med lite olika band i Norrbotten i mitten på 1960-talet (uppväxt i Luleå). När vi flyttade till Nyköping 1978 så dröjde det några år innan jag startade ett band tillsammans med min dotter och några kompisar. 1987 så gjorde en kille som heter Jan Johansson och jag en hel del spelningar tillsammans som i huvudsak var digitala, men vi spelar alla instrumeten själva (dock som sagt digitalt, med ett rolandpiano). Den här låg vi etta med på sörmlandstoppen under några veckor.
Visa bilaga 15457

I mitten på 1990-talet så startade vi mediaprogrammet vid Mjölby gymnasium (där jag jobbar). De fick i uppgift att spela in en cd med låtar där några ur personalen sjöng. Det här blev mitt bidrag.
Visa bilaga 15458

Sen har jag en riktig hiskelig historia i mobilen som jag kämpar och sliter med att få över till datorn. Jag lyckas säkert rätt vad det är och återkommer med den.

//Roger

Roger!
Inte bara skriver du trevliga och sunda inlägg här på forumet,
du levererar även bra musik!

Bästa Hälsningar,
//Magnus

Toppen