• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mobilt internet i Polen

F

F.d. 50097

Guest
Sv: Mobilt internet i Polen

Jättebra om det funkar! Tack för tips! Vi har rest flera gånger i Polen, men inte använt mobilt Internet. Vi har använt Internet på campingar och det har oftast funkat bra. Inte fantastiskt bra direkt, men ok ;)

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2026

Jag är också intresserad om du hittar något fungerande.
Jag lever alltid med internet-abstinens när vi är i Polen.
Krister.

Sander

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
5894
Medlemskap
2025

Jag har använt play online 1gb för 19zt , det var 29zt förra året. det fungerar alldeles utmärkt. Play butiker finns det i de flesta stadscentrum eller köpcentrum. De kan hjälpa till att sätta igång det också

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har använt play online 1gb för 19zt , det var 29zt förra året. det fungerar alldeles utmärkt. Play butiker finns det i de flesta stadscentrum eller köpcentrum. De kan hjälpa till att sätta igång det också

Att sätta igång det hela är nog så viktigt. Jag har vid flera tillfällen köpt kort i Europa som jag inte har lyckats "få igång". Det är en stor fördel om man kan få hjälp i butiken med detta, ja man bör faktiskt kräva det om man inte är väldigt kunnig på sådana saker.

Jappe

Toppen