• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

MOBILE CONNECT

F

F.d. 25020

Guest
:spinny: Hej vi har skaffat en bärbar dator med trådlöst band så nu kan vi följa med i Husbilsklubben var vi än befinner oss, billigt 200/ månad surfa hur mycket Du vill.
Mvh 220 Sture i Pajala:music-icon: :music-icon: :music-icon:
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: MOBILE CONNECT

Sture,

Jag bor visserligen utomlands men trots det ar jag interesserad hur det fungerar. Jag har fortfarande ett giltigt Telia SIM kort (070 nummer) och undrar om det kan kombineras ? Vad ar priset, hur blir det med modemet ska det kopas eller ingar det i priset eller hyr man det ? Jag har tydligen manga obesvarade fragar :wink:
Laste nyligen om Telia Homerun vilket efter jag har forstatt maste sta nara ett hotspots stalle, det ar inte det jag soker. Jag vill vara uppkopplade 24u/24u vart jag an befinner mig i det avlanga Sverige forutom kanske i fjallen dar dom mojligen inte ar utbyggda an. Ifall det finns sana mogligheter vill jag garna veta vad det heter, kanske med en link.

Jag ar medveten att det ar dyrt att anvanda Telia utomlands men ar inte meningen att det anvandas dar utan endast nar jag befinner mig i Sverige.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25020

Guest
Sv: MOBILE CONNECT

När man tecknar avtal med telia på te.x 24 månader ingår det lilla modemet som är lite större än ett ups-minne samt telenr. Gå in på Telias hemsida så finns det där. Sture
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: MOBILE CONNECT

Hej, Tele2 tar 99:- / mån oberoende när och hur länge man är uppkopplad.
Vet dock inget om täckningsgraden.

DS
 
F

F.d. 25020

Guest
Sv: MOBILE CONNECT

Ja det stämmer telia har även för 99/mån, men häruppe är det telia som har bästa täckningen det går över mobila nätet samt 3g-nätet.
Sture
 

Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
393
Kommun
Nora
HBK-Nr
58
Medlemskap
2023
Sv: MOBILE CONNECT

Trådlöst bredband är jättebra i Sverige, men jättedyrt i utlandet.

Inom EU kostar det 85 kr/ Mb.
Om du använder "rätt" operatör i Danmark, Finland och Norge 50 kr/Mb.

Med andra ord, hutlösa priser!
 
Toppen