Thoani
HBK Medlem
Hej, läste om ett ganska nytt bolag inom mobilabonnemang och undrar om någon har erfarenhet av detta bolag, Chili heter bolaget som bla erbjuder fri surf i sina abonnemang.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej, läste om ett ganska nytt bolag inom mobilabonnemang och undrar om någon har erfarenhet av detta bolag, Chili heter bolaget som bla erbjuder fri surf i sina abonnemang.
Nja inte mycket surf inte. Om jag nu kollar rätt. Tellus mobil billigareOm du har tillräckligt mogen ålder har Fello bra pris för pensionärer. Telias nät.
Är man redan kund så dyker det upp erbjudande om både dubbelsurf och trippelsurf ibland till samma pris, bara man är uppmärksam och "byter" till ett ex. dubbel till samma pris.Nja inte mycket surf inte. Om jag nu kollar rätt. Tellus mobil billigare
Fibio har också ganska bra för pensionärer med dubbel surf. Täckningen i Sverige är någorlunda och suverän i Norge.Om du har tillräckligt mogen ålder har Fello bra pris för pensionärer. Telias nät.
Ja det gäller att ha koll, som Fello's sparade får användas och det blir ju jättebra om man åker på normala semesterveckor till EU. Jag vet inte om man får fylla på även extrasurfen och använda den utomlands.... Men då ökar ju priset betydligt, även om det vore bra nödlösning om man måste.Det är ganska bedrägligt inom branschen. T.ex. du kan använda hela din surt inom EU, dvs din månadssurf (men inte den du sparat ihop under året)
Har den redan många år. Funkar perfekt i sud sverige. Täckning norrut lite mindre. Roaming 20 gb i utlandet ingår.Hej, läste om ett ganska nytt bolag inom mobilabonnemang och undrar om någon har erfarenhet av detta bolag, Chili heter bolaget som bla erbjuder fri surf i sina abonnemang.
Jag lämnade Vimla, Telenors nät, för några år sedan när de uppgraderade sina SIM-kort. Då fungerade de inte i router längre. Annars bra prisbild, bra täckning och pensionärsrabattVimla är ett alternativ, sparad surf går att använda i EU max 33GB/månad,Telenors nät
Vad sa vimla att det berodde på?Jag lämnade Vimla, Telenors nät, för några år sedan när de uppgraderade sina SIM-kort. Då fungerade de inte i router längre. Annars bra prisbild, bra täckning och pensionärsrabatt
Vimla uppgraderad simkorten för att klara 5G, fungerar perfekt, har det i telefon ej router.Vad sa vimla att det berodde på?
Inte jag som hade problemVimla uppgraderad simkorten för att klara 5G, fungerar perfekt, har det i telefon ej router.
Deras nya teknik för simkort var optimerat för telefoner. Varför det inte funkade i router kunde de inte förklara. Tidigare har det alltid gått att administrera ett simkort i telefonen, innan du sätter det i en router, men icke med Vimlas!Vad sa vimla att det berodde på?
OK. När skaffade du det?Mitt Vimlakort fungerar utmärkt i en Teltonika router och även utomlands.
Jag började med Vimla 2018. Funkade bra i ett par år. Sedan, när de bytte simkort, funkade det inte längre. De försökte hjälpa mig, men det gick inte. Kör fortfarande med Archer, i drygt 10 år, den har fixat alla providers, utom Vimla efter deras byte av simkort. Kan Teltonikan spela in?