• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mobilabonnemang

Thoani

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
2852
Medlemskap
2027
Hej, läste om ett ganska nytt bolag inom mobilabonnemang och undrar om någon har erfarenhet av detta bolag, Chili heter bolaget som bla erbjuder fri surf i sina abonnemang.

Klaus Möhrpahl

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
20083
Medlemskap
2026
Hej, läste om ett ganska nytt bolag inom mobilabonnemang och undrar om någon har erfarenhet av detta bolag, Chili heter bolaget som bla erbjuder fri surf i sina abonnemang.

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Nja inte mycket surf inte. Om jag nu kollar rätt. Tellus mobil billigare
Är man redan kund så dyker det upp erbjudande om både dubbelsurf och trippelsurf ibland till samma pris, bara man är uppmärksam och "byter" till ett ex. dubbel till samma pris.
Dessutom så finns det inga begränsningar på surfen inom EU och EES utan man får använda allt plus surfbanken man ev. byggt upp, och som sagt Telias nät i Sverige.
Inte menat som reklam men det är inte så svårt att få mer än vad som står inledningsvis samt mera surf vid högre ålder.

M.v.h. JANKRO.

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Det är ganska bedrägligt inom branschen. T.ex. du kan använda hela din surt inom EU, dvs din månadssurf (men inte den du sparat ihop under året)

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Det är ganska bedrägligt inom branschen. T.ex. du kan använda hela din surt inom EU, dvs din månadssurf (men inte den du sparat ihop under året)
Ja det gäller att ha koll, som Fello's sparade får användas och det blir ju jättebra om man åker på normala semesterveckor till EU. Jag vet inte om man får fylla på även extrasurfen och använda den utomlands.... Men då ökar ju priset betydligt, även om det vore bra nödlösning om man måste.
Men om man skall dit över vintern så måste man ju se till sin surf, men då finns det ju andra sätt i andra länder för att få mera surf.

M.v.h. JANKRO.

Andeel

HBK Medlem
Kommun
Tingsryd
HBK-Nr
32956
Medlemskap
2025
Har den redan många år. Funkar perfekt i sud sverige. Täckning norrut lite mindre. Roaming 20 gb i utlandet ingår.

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Vimla är ett alternativ, sparad surf går att använda i EU max 33GB/månad,Telenors nät

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Vimla är ett alternativ, sparad surf går att använda i EU max 33GB/månad,Telenors nät
Jag lämnade Vimla, Telenors nät, för några år sedan när de uppgraderade sina SIM-kort. Då fungerade de inte i router längre. Annars bra prisbild, bra täckning och pensionärsrabatt

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Jag började med Vimla 2018. Funkade bra i ett par år. Sedan, när de bytte simkort, funkade det inte längre. De försökte hjälpa mig, men det gick inte. Kör fortfarande med Archer, i drygt 10 år, den har fixat alla providers, utom Vimla efter deras byte av simkort. Kan Teltonikan spela in?

Toppen