• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Minusränta ger dyrare husbilar

F

F.d. 55338

Guest
Sv: Minusränta ger dyrare husbilar

Är det dags att köpa rysktillverkade husbilar (om det nu finns sådana)?

Visa bilaga 95536
Rubelns utvecklig mot SEK

Det tycker jag absolut du ska göra,så du kommer på samma utsläppsnivå som din kompis Jappe har på sin "kolpråm". Ni som "tänker" så mycket på ren luft o partikelutsläpp !!!!!!!!!! Tänker närmast på era skriverier om Sv.Rallyt (skitsnack). Nä ta med er en påse bröd o sätt er på bryggkanten o mata änder. Många "fartglada" hälsn. Ove.

F

F.d. 55338

Guest

Lizzy, påminn din egen lilla "solstråle" om att det är Alla hjärtans dag idag!

Ha de!

Jappe

Hej din gamla UV!!!!!.Min "solstråle" har varit nere på stan (St Pola) och köpt underbar blombukett åt sin "SOLSTRÅLE". Så jag ser fram emot när det väsnas här nere på gatan och jag kan urskilja en "gammal plåtis" i dieselröken, "AHA" nu kommer Jappe!!! Å då har han säkert en eller flera rosor med åt mig. Puss o Kram på dig din "gamla" uv . Varma solhälsningar från mig. Lizzy.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

P o K på dig också! Jag har just hämtat "Skorven II" från verkstan. Dom har hållit på i över en månad för att uptodata den så att den ska ryka och bullra mindre. Verkstadskillen undrade om han skulle skruva upp pumpen lite men jag sa att det inte var nödvändigt.

speed.jpg

Toppen