F
F.d. 24443
Guest
Sv: Midsommar haveri vår Fiat/adria
Riktigt surt!! Meddela gärna vad diagnosen säger.
Trevlig helg sålänge.
Riktigt surt!! Meddela gärna vad diagnosen säger.
Trevlig helg sålänge.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vilken sensor är utbytt då? och vilka felkoder var det? vilka släcks vilka återkommer?Storyn är inte slut än. Som sagt så byttes sensorn och de fixade AC:n. När de var ute och testkörde tändes lampan igen. De hittar inte felet. Nu har de kontaktat Fiat i Tyskland för att få rätt koder etc. Än har de inte lyckats och om en vecka börjar vår semester. Frågan är nu om vi hinner få den tillbaka. Vad tusan gör vi annars??
Och för att visa vilka felkoder det uppstår på fiat:s modeller så kan ni ju kolla här- håll till godo
Error Code List
Som ni ser är det en hel del, men för säkerhets skull måste jag väl säga- jag vet inte hur det är med andra märken, och skulle det visa sig att andra märken har lika många felkoder, ja då blir jag riktigt rädd.
Catrin & Jocke- Håll ut tills på Måndag, förhoppningsvis fixar verkstaden problemet, och som tidigare sagts, jag förstår att ni inte känner förtroende för er husbil, och vore jag i era kläder, ja då skulle jag strida för återköp/byte. För det kan i rimlighetens namn inte vara meningen att inte få koppla av på en semester utan att tänka på kvalitetsbrister.
I morgon kl.10.00 rullar våran bil in på verkstan