• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mer negativa tongångar

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Mer negativa tongångar

Detta är ett sätt att hjälpa "webben" och absolut inget angiveri tycker jag. Det är nästan en omöjlighet att hinna kolla allt som skrivs här och ibland så går det i rasande fart. Det skulle då troligtvis behövas minst dubbelt så många som ägnade sig åt detta.
Dessutom, bara för att jag rapporterar att jag tycker någon har gått över en gräns som jag har så är det inte säkert att "webben" tycker det samma som jag tycker och då händer inget.

Eva

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029

Du ägde rätten att låsa tråden, vi äger rätten att klippa och klistra, det är ju positivt och rättvist.:)

http://www.husbilsklubben.se/forums/t98907/

Det är enligt texten nedanför du ska följa om du vill radera en tråd.
Har sett trådar som EN person fått raderade för att han inte gillar det som skrivs, då klämmer han in text som är förbjudet på forumet, poff så är den tråden stängd och raderad.

Skulle inte förvåna mig om det är han som trycker på knappen anmäl också:wub:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Du ägde rätten att låsa tråden, vi äger rätten att klippa och klistra, det är ju positivt och rättvist.:)

http://www.husbilsklubben.se/forums/t98907/

Det är enligt texten nedanför du ska följa om du vill radera en tråd.
Har sett trådar som EN person fått raderade för att han inte gillar det som skrivs, då klämmer han in text som är förbjudet på forumet, poff så är den tråden stängd och raderad.

Skulle inte förvåna mig om det är han som trycker på knappen anmäl också:wub:

Chippen, nu hänger jag inte med.

Vem stängde tråden; Nu får vi passa oss ?

Trodde faktiskt det var WEB pga. av det som jag skrivit. Kan man se vem som stängde?

Visserligen har jag sett när WEB gjort det i andra trådar och meddelat det, men i det här fallet blev tråden bara "död".

TommyD

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023

Kan väl i vissa fall vara ok att stoppa en tråd efter
att någon rapporterat denna men för formens skull tycker jag att den som rapportera detta skall namnges samt motivering till varför en tråd stängs och inte endast rapporteras som brott mot forum reglerna. Då blir det justa tag hela vägen.

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Stänger webbadmin en tråd så anges det som ett sista inlägg, i annat fall är det den som startat tråden som har stängt den.

(Det händer ibland att trådstartaren av misstag stänger sin tråd, men kan själv öppna den igen om det upptäcks.)

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

Intressant tråd, jag blev, som jag känner det, ordentligt förolämpad av en person som skriver här på tråden och dessutom tackade två personer som skriver här på tråden för påhopparens inlägg. Varit med sedan 2008 aldrig läst något värre. Ingen reaktion från WEB vid tillfället.:confused:
Åke

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Ja vad har man inte fått höra om sig själv under alla år jag varit med från 2007, jag är fortfarande med och försöker tänka till men ibland slinter min tunga och kommer nog att göra det fler gånger, jag ber om ursäkt oftast när jag blir tillrättavisad men svarar ifrån om jag tycker det är fel.
Kontentan av min tid här i HBK är att man ger och man får ta emot mycket, men som sagt jag trivs och jag får så många fina tips och hjälp med det jag har behov av och det uppväger det andra, lite får man nog tåla eller hur?
Har man gett sig in i leken får man leken tåla!
Från ett soligt Gävle.

/Pelle

Birglas

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2025

Intressant tråd, jag blev, som jag känner det, ordentligt förolämpad av en person som skriver här på tråden och dessutom tackade två personer som skriver här på tråden för påhopparens inlägg. Varit med sedan 2008 aldrig läst något värre. Ingen reaktion från WEB vid tillfället.:confused:
Åke

Rapporterade du inlägget? Web hinner omöjligt läsa allt.
Birgitta

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

Ja vad har man inte fått höra om sig själv under alla år jag varit med från 2007, jag är fortfarande med och försöker tänka till men ibland slinter min tunga och kommer nog att göra det fler gånger, jag ber om ursäkt oftast när jag blir tillrättavisad men svarar ifrån om jag tycker det är fel.
Kontentan av min tid här i HBK är att man ger och man får ta emot mycket, men som sagt jag trivs och jag får så många fina tips och hjälp med det jag har behov av och det uppväger det andra, lite får man nog tåla eller hur?
Har man gett sig in i leken får man leken tåla!
Från ett soligt Gävle.

/Pelle
Håller med dig Pelle men det finns gränser..
/Åke

F

F.d. 29954

Guest

Zero. Är det mitt hugg som tog så illa? I så fall skall du veta att jag skjuter från höften många gånger och avsikten är endast att väcka eftertanke, inte att såra....

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

Det är skillnad på ett klagomål och ett konstaterande men det är så typiskt att om någon blir mobbad så är det många som vill vara med och sparka. Hoppas det känns bra.

D

Deleted member 11118

Guest

Web hinner nog inte med att läsa allt som skrivs på forumet, jag har inga problem med att de "städar" bland inlägg ibland. Bland så många medlemmar finns det alltid några som skall utmärka sig, de är arga, frustrerade, intagit för mycket alkoholhaltiga drycker. Då vill man avreagera sig på något.

Jag har inga problem med att folk skulle tala illa om mej, jag låter texten stå kvar så får skrivaren skämmas.

Web och vi andra är bara människor och vi kan inte tycka eller tolka texter lika, därför kanske en tråd stängs för web har en uppfattning och någon annan en annan och undrar varför tråden stängs. Men så är livet och det får vi leva med. :mcride:

Toppen