• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemsmärke

Labic

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
717
Medlemskap
2024
Sv: Årsmärket

Har kommit till Karlstad. Observerade tyvärr inte märket i kuvertet, så det gick till pappersåtervinningen.

Lars

F

F.d. 55334

Guest

Trevlig vår i sinom till alla HBKare! Trots enorma snömängder. Såg idag ett foto jag tog i januari 2009, trattkantareller i grön mossa i barrskog. Tja, allt har sin charm.

Men eftersom nå´n väntar på att alla ska tacka för årsmärket tänkte jag tacka för det verkligen trevliga följebrevet. Positiva vibbar gav det mig.

Så tack ni alla för all möda och omsorg!

Ha det gott!
Agneta W:)

F

F.d. 11293

Guest

Det är väl trevligt med ett tack, när jag får tillbaks växeln på notan när jag handlat, då tackar jag också fast det är mina pengar
:)

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Kom till Skåne idag..., men har jag missat nåt? Borde det inte finnas nåt medlemskort eller så att sätta det på?

Hej Krinil,

Medlemskortet skickades i samma kuvert som siffror och dekaler,
som gick iväg till dig i slutet av oktober

Carina
Medlemservice

Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Det händer inte så mycket så här års
av kylan kan både fingrars och tårs
framtida tillstånd riskeras allvarligt
så man måste ta det lite varligt
och stanna inomhus och slöa
vänta att det ska börja töa
och då kan vart litet ting
ge åt tanken en swing

Varje medlem som får
ett märke varje år
blir givetvis glad
som korvspad

Korvspad?
Konstig rockad!
Men Jappe, sluta nu!
Det börjar bli tröttsamt ju!

Senast ändrad:
F

F.d. 52918

Guest

OBS! Årsmärket sitter på en särskild lapp som medföljer i kuvertet!

Några har informerat admin att man först inte såg märket.

Årsmärket anlände även till oss i Helsingborg i går fredag, inget svårt att finna både meddelandet och årsmärket. VI TACKAR.
Ingrid o Stig:music-icon:

FredrikL

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
361
Medlemskap
2025

Nej för böveln, det är väl lite över 3.800 till som ska skriva en rad om att dom fått märket! Och varför i hela friden namn har jag läst alla kommentarer i denna tråd?
Nåväl, mitt märke anlände fredagen den 12 feb, av en mycket trevlig person från Posten. Hon hade gått upp tidigt i ottan för att lågnt senare under dagen dela ut detta icke skrynkliga brev till mej innehållandes det mycket viktiga märket. Hon hade (det var en hon, precis som alla andra dagar, undrar varför hon aldrig är sjuk, hon måste trivas på sitt jobb) släpat sig fram genom snödrivorna, cykeln hade dråsat omkull ett flertal gånger i dessa otroligt dåligt plogade trottoarer och vägar. Brev och stora mängder reklam hade varje gång ramlat ur sina väskor. Att något överhuvudtaget hade kommit fram är för mej en gåta! Rätt brev i rätt låda!
Ett stort tack till alla för att jag fått mitt Märke!

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025

Hej Krinil,

Medlemskortet skickades i samma kuvert som siffror och dekaler,
som gick iväg till dig i slutet av oktober

Carina
Medlemservice
Hej!

Jag är nybliven medlem och erhållit dekaler m.m. men medlemskortet, hur ser det ut. Kan inte påminna mig om att jag sett det.
Lennart

Gillis & Ankie

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5101
Medlemskap
2024

Nej för böveln, det är väl lite över 3.800 till som ska skriva en rad om att dom fått märket! Och varför i hela friden namn har jag läst alla kommentarer i denna tråd?
Nåväl, mitt märke anlände fredagen den 12 feb, av en mycket trevlig person från Posten. Hon hade gått upp tidigt i ottan för att lågnt senare under dagen dela ut detta icke skrynkliga brev till mej innehållandes det mycket viktiga märket. Hon hade (det var en hon, precis som alla andra dagar, undrar varför hon aldrig är sjuk, hon måste trivas på sitt jobb) släpat sig fram genom snödrivorna, cykeln hade dråsat omkull ett flertal gånger i dessa otroligt dåligt plogade trottoarer och vägar. Brev och stora mängder reklam hade varje gång ramlat ur sina väskor. Att något överhuvudtaget hade kommit fram är för mej en gåta! Rätt brev i rätt låda!
Ett stort tack till alla för att jag fått mitt Märke!
Jag gillar verkligen detta!:D Du har humor det gillar jag, förlite nu förtiden av denna vara

Senast ändrad:

Fam Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025

Kom även till oss idag!

Tack för hälsning och det arbete ni lägger ner i styrelsen coh på hela hemsidan. Skall bli kul att träffa alla HBK:are för första gången på High Chaparall där vi bokat in oss.

Ha det gott Torbjörn & Annica :):):)
Tack! Märket kom till Tjörn i fredags. Vi ska också på vår första träff på High Chaparall. När kommer våren:confused: Man längtar ut, och träffa andra HBK:are.

Senast ändrad:

Bettan o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
662
Medlemskap
2025
Håller med att märkesutskicket var ganska dåligt. Hade jag inte läst på hemsidan så hade nog jag missat den lilla lappen. Med så mycket pengar i kassan borde det väl ha räckt till lite bättre arr.

F

F.d. 29916

Guest
Sv: Medlemsmärke

Vad skall man ha medlemsmärket till? Undrar en som inte förstår bättre!

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Medlemsmärke

Årsmärket skall sättas på medlemskortet som kan användas till att få diverse rabatter.

Kolla under HBK forum, Rabatter & tips.

/Per

Toppen