Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kul att man tackar för årsmärket*L* räknade man inte med det när man betalade sin medlemsavgift?
Det är väl trevligt med ett tack, när jag får tillbaks växeln på notan när jag handlat, då tackar jag också fast det är mina pengar
Kom till Skåne idag..., men har jag missat nåt? Borde det inte finnas nåt medlemskort eller så att sätta det på?
OBS! Årsmärket sitter på en särskild lapp som medföljer i kuvertet!
Några har informerat admin att man först inte såg märket.
Hej!Hej Krinil,
Medlemskortet skickades i samma kuvert som siffror och dekaler,
som gick iväg till dig i slutet av oktober
Carina
Medlemservice
Jag gillar verkligen detta! Du har humor det gillar jag, förlite nu förtiden av denna varaNej för böveln, det är väl lite över 3.800 till som ska skriva en rad om att dom fått märket! Och varför i hela friden namn har jag läst alla kommentarer i denna tråd?
Nåväl, mitt märke anlände fredagen den 12 feb, av en mycket trevlig person från Posten. Hon hade gått upp tidigt i ottan för att lågnt senare under dagen dela ut detta icke skrynkliga brev till mej innehållandes det mycket viktiga märket. Hon hade (det var en hon, precis som alla andra dagar, undrar varför hon aldrig är sjuk, hon måste trivas på sitt jobb) släpat sig fram genom snödrivorna, cykeln hade dråsat omkull ett flertal gånger i dessa otroligt dåligt plogade trottoarer och vägar. Brev och stora mängder reklam hade varje gång ramlat ur sina väskor. Att något överhuvudtaget hade kommit fram är för mej en gåta! Rätt brev i rätt låda!
Ett stort tack till alla för att jag fått mitt Märke!
Tack! Märket kom till Tjörn i fredags. Vi ska också på vår första träff på High Chaparall. När kommer våren Man längtar ut, och träffa andra HBK:are.Kom även till oss idag!
Tack för hälsning och det arbete ni lägger ner i styrelsen coh på hela hemsidan. Skall bli kul att träffa alla HBK:are för första gången på High Chaparall där vi bokat in oss.
Ha det gott Torbjörn & Annica