Ja eller stadshotellet på 70 italetJomenvisst, vem kommer inte ihåg den trevliga personalen bakom charkdisken på EPA?
Välkommen till tråden om Motala, en stad i ständig förvandling...
Från en före detta Vadstena bo
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja eller stadshotellet på 70 italetJomenvisst, vem kommer inte ihåg den trevliga personalen bakom charkdisken på EPA?
Min gamla husbil har en tidigare ägare i Motala som jag inte hittat.
Tycker att Motala är en fin sommarstad och har återkommit dit både med och utan husbil, är det varmt på sommaren påminner det mycket om spanien eller liknande i varamon. På något sätt har det aldrig blivit så populärt som det förtjänar verkar inte som folk känner till att det finns en strand som slår det mesta inom korthåll. Och med riktigt rent vatten.
TackVälkommen önskar en tidigare Motalabo. Lämnade Motala 1992, kul med så "många" tidigare (och fortfarande) motalabor...
Exakt.. Då var det mycket folk ute oavsett tiden på dygnet, idag och då tänker jag inte på pandemi, är det tomt. Så visst var det bättre förr säger jag som har bot 53 år i stan och sett förändringar.Javisst var det bättre,med EPA, tempo o domus runt torget
Hvala na dobrodoslici MarijanaDobro dosao Zlatko, inte för att jag har någon anknytning till Motala men tycker att du ofta har bra inlägg och bra tips på resfrågor i de forumen jag stött på dig på
MVH
Marijana
Tackvälkommen som fullvärdig medlem !
Tornet är kvar men CTV har flyttad till Linköping ,har jag för migHar de inte testplatsen för torpeder kvar i Motala? Där var jag en gång när jag gjorde militärtjänst.
Tackvälkommen som fullvärdig medlem !
Var har du den tråden ?Jomenvisst, vem kommer inte ihåg den trevliga personalen bakom charkdisken på EPA?
Tack..efter dörrar har jag varit på emaljen och hade pulveremaljeringen som huvudsysselsättning till 2005 då jag slutade .Välkommen!
Kommer ihåg dig från Electrolux när du jobbade på dörrskummningen.
Jobbade efter skolan innan jag skulle in i lumpen men det blev 10 år (1972-1982).
Började på kylbanorna men slutade som kontrollchef.