• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemsantal... idag

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Sv: Medlemsantal... idag

Den som vinner bjuder vi på en öl eller ett glas vin eller en ramlösa om vi träffas. Vi tyckte bara det var en kul grej. Denna tråd var inte menad som diskussion om hur länge man ska få vara intreserad. Det finns det ju andra trådar som passar bättre för det som t ex den som pågår just nu i HBK-formalia.

Vi gläds verkligen åt att medlemsantalet ökar hela tiden och tycker att det känns bra att stämningen är fin på hemsidan igen. Vad det gäller ställplatser har vi lagt ut två, Ranarps strand och Rydebäck. Vi har även besökt många av de s k ställplatser som ligger ute på HBK:s lista de flesta tycker vi har varit helt ok. Nog om detta - hoppas att tråden fortsätter som den var tänkt.

Ha en bra dag och njut av h-bilslivet.

:yes::yes:

F

F.d. 15874

Guest

jag vill ha ölen, så den 12 augusti är vi 4000 medlemar. kan inte vara nått annat datum för detta.

per 891/

Senast redigerad av en moderator:
M

mikkis

Guest

hej

Den 10 augusti kl 20:00 är vi 4000 medlemmar i sveriges bästa husbilsklubb!
Mv.
mikkis & Solen samt "Brudarna"

F

F.d. 52979

Guest

:twitcy:Hej alla! Inte för att jag vet om de som har gått ur HBK har sina nummer kvar eller ersatts med nya medlemmar på sitt nummer. Idag var jag hos dotter och hennes granne gick med i HBK på försommaren, de har fått sina skyltar och medlemsnummret är 3999! så då borde ju 4000gränsen redan vara nådd!
:music-icon:

Senast redigerad av en moderator:

WIRADO

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
3677
Medlemskap
2023

eftersom vi redan har medl.nr.över 4000 finns det ju ett antal vakanta så vi får vänta till 8 Aug.20.00 innan vi når 4000 aktiva medl.

susanne

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
3647
Medlemskap
2025

:music-icon:oj da kan det vara möjligt,eftersom det står att man har 3983 medlemmar nu kl 20,09 den 6/8-2009.:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::spinny:

framsidan

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3691
Medlemskap
2023

När man går in på husbilsklubben.se så står där : Forummedlemmar 9004, aktiva senaste 6 mån 5940 och nu väntar man på medlem nr 4000?????? Får inte att gå ihop detta......

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det hele er svært enkelt vi har MANGE som er registrert som Interesserte og ennå ikke blitt medlemmer. Antall aktive gir en bra pekepinne om hvor mange som har brukt forumet det siste halve året.

Det vi venter på nå er at betalende medlem nr. 4000 blir registrert. De som ikke har fornyet medlamskapet gjør at aktiv medlem 4000 får et noe høyere nummer. Ut i fra utviklingen denne uken så har jeg regnet ut når vi passerer 4000, men jeg stiller utenfor en evt. konkuranse

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Nu har det hänt! Husbilsklubben.se har mer än 4000 medlemmar !

Den som var närmas att gissa när klubben skulle få sin 4000:e medlem
är Anne-Louise & Johnny HBK 826 ni gissade den 8/8 kl. 08.00

Idag kl. 18.00 skrev jag in Mikael Johansson medlemsnr 4506

Välkommen och Grattis
från Medlemservice /Carina :applaus:

L

Lelle_22

Guest

Det var ett slit och ett släp när jag skulle bli den 3000:de medlemmen. Det blev inte så men nästan - 2999!!
Lelle-22

Toppen