• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemsantal... idag

Gun & Rolf

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
401
Medlemskap
2025
Sv: Medlemsantal... idag

Eddy o Madde
När vi tävlade förra gången om när medlem 2000 kom med i klubben så
vann ni.
Nu är det upp till bevis om det var tur eller intilligens som avgjorde den gången.

F

F.d. 6081

Guest

Hur många medlemmar är det i klubben. ingen aning själv. men jag tror att vi redan är över 4000 members...Ser dom över allt när man är ute och kör. både husbilen, privat och tusristbussen.........:):)

F

F.d. 6081

Guest

oj missade det första inlägget...

jag tror den 16/8 så är vi nog uppe i 4000

:yes::yes:

F

F.d. 25148

Guest

Hej. Jag tror vi blir 4000 innan söndag 9/8. Så jag uppmanar alla H-B intreserade att bli medlemmar denna veckan.
Lasse

F

F.d. 15874

Guest

Får väl oxå gissa lite då..........

17 aug kl 16.30

//Agneta

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52918

Guest

Vi gissar 4000 medlemmar den 9 augusti
Hälsningar Ingrid o Stig

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Hej,
vore det inte något mer intressant att försöka gissa på när HBK består av 8000 medlemmar genom att minst hälften av de intresserade inser värdet och väljer att ta steget fullt ut och bli fullvärdiga medlemmar i klubben/föreningen?
V-backen :)

Eva och Ronald

HBK Medlem
Kommun
STAFFANSTORP
HBK-Nr
559
Medlemskap
2025

Vad vinner den som tippat närmast ?
Min gissning är när det är 4000 medlemmar så är det är 4000 medlemmar, eller?
Skit samma när bara vi blir fler och fler.....
Hoppas alla bara hjälper till att tipsa oss om nya ställplatser eller som kompisen säger ställeplats :)
Kan säga att vi varit och besökt HBK ställplatser som jag inte tycker vara värda namnet ställplats.
Jag själv har hittat en i LAXFORSEN som är ok och tippsat om.
Och alla ni som tippsat oss om vad vi kan se på vägen vill jag på detta sätt tacka er och KRAM från
oss som nu sett en hel del på vägen som vi annars inte fått uppleva.....
Tyvärr så missa vi linbanan som jag ville uppleva men tanterna ville bara hitta en badplats när vi äntligen fick uppleva sol så när vi hitta en badplats som var ok så hade vi passerat Örträsk med hästlängder så vi gubbar vägra att köra tillbaka för att jävlas med damerana som bara hade haft badplats i huvet.
Vädret har varit skit så nästa år blir det söderut igen :) men heja Sverige får jag väl säga ändå ! Får säga skit på vägverket som inte kan hålla en stor E-väg i ordning (E-10)
utan att man får plocka fram verktygen och laga sin bil för skiten ryst sönder på 5 mils jag vet inta vad man skall kalla det? (E45 var bitvis oxå väldigt dålig) jag undarar varför vi betalar vägskatt? Inte fan går pengarna till vägarna i norr ivartfall.

Nu återstår weekend turer innan det är dags att ställa av för vi har bränt alla våra fem veckor så nu tillbaka till gruvan den 3 augusti. Mår illa bara jag tänker på det......
Till er som har er kvar, have a nice holiday! Nu börjar det fina vädret !

Toppen