• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

MBT

F

F.d. 3682

Guest
Sv: MBT

Hej!
Jag har använt MBT-skor i över ett år nu. Jag har ett par sandaler och ett par hela skor. Jag har i stort sett "bott" i dessa skor under hela året, både inne och ute.
De är helt underbara att gå i. Jag jobbar 24-timmarspass med endast ca 5 timmars vila och jag har skorna på mig hela tiden.
Skorna är inte dyra med tanke på hur bra de är och på dess hållbarhet. De är väl värda sina pengar. Tidigare hade jag mycket ont i knä och fötter. Detta har blivit mycket bättre. :)

Det man ska tänka på är att succesivt vänja sig vid dem och att ta lite kortare steg än vanligt. Då använder du hela funktionen med skon. Personligen tycker jag att sadalerna är skönare än de hela skorna. Kanske det beror på att jag helst vill gå barfota, men min kropp klarar inte detta längre. Sandalerna ger en luftigare känsla.
Lycka till// Susanne H

Toppen