Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag vet, letade upp på fb, skrivit på messenger och frågat lite. Återstår att se om han känner för att svara.Jag ser att det är en person från Guldsmedshyttan som ägt husbilen från 2016 till juli i år. Lätt att hitta med hjälp av regnr. Jag vill inte skriva hans namn här.
Miss av mig. Utgick ifrån att det var ägaren...Bilen är skriven på en privatperson så det är inget företagsköp, endast förmedling.
Dock har ägaren samma efternamn som vd på företaget (inte samma förnamn).
Ägaren är tydligen verkstadschef, troligen syskon.
Gissar att man bör boka tid. Tråkiga är att vi bara har möjlighet att åka på helgdag. Tack för tipset. Skall notera deras namn!Du kanske kan få till att själv få åka med bilen till Montera West i Seglora för fukttest innan köp. En mycket duktig kille som sköter det där. Ligger inte långt från Rydal där bilen bör stå.
Om en säljare påstår att bilen är fukttestad så har han kanske gjort testen själv och det är inte mycket att lita på säger jag av erfarenhet.
Har varit dropin. Brukar ha stängt på måndagar så kanske har öppet på lördagar. Ring och fråga. Finns även på Fb.Gissar att man bör boka tid. Tråkiga är att vi bara har möjlighet att åka på helgdag. Tack för tipset. Skall notera deras namn!
Jag har kontaktat dom. Tack för tipsHar varit dropin. Brukar ha stängt på måndagar så kanske har öppet på lördagar. Ring och fråga. Finns även på Fb.
Tusen tack för svar. Ytterligare en man kan sålla bort som säljare i jakten på husbil alltsåHoppar in lite sent i tråden.
Vi var och kollade på den när den var till salu.
Fick ingen bra känsla av säljaren.
När jag ringde upp föregående ägare så kom det fram att den är fuktskadad och även något problem med motorn.
Men enligt säljaren var den fukttestad utan anmärkning.
Däcken som satt på var 17år gamla