• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Matlådor

F

F.d. 4272

Guest
Sitter nu inan jobbet ska börja och funderar på vad jag ska göra och ha med mig i matlådan.
Inga rester kvar från igår.
Alltid så dålig inspiration.
Köpa en sallad kanske.....

Vad brukar ni ha med i era matlådor ?

//Lotta
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Matlådor

Tyvärr bara äckliga mackor min livs stil coach säger att korv vid macken får jag inte äta .....:(
// Greven
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 11293

Guest
Sv: Matlådor

föreslår en nygrillad kyckling,
i våran affär kan man köpa en halva om man vill, säger bara till i charken o vips så delar dom en, det kallar jag service:)
 

Delfin

HBK Medlem
Inlägg
504
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024
Sv: Matlådor

Hej där!

Käkar alltid mat med långsamma kolhydrater vilket gör som man brukar säga, står sig bra.
Vi lagar alltid mat så det räcker till matlådan och det känns väldigt gôtt när arbetskamraterna går ut å käkar för 60 spänn. Å du glöm för allt i världen inte gröt frukosten.

Hälsningar Bill
 
H

hianders

Guest
Sv: Matlådor

Köp hem ett gäng (ligger ofta förpackade i 8-pack) Billys Pan Pizza så har du alltid reserver i frysen om det inte blir mat över. En grönsallad till så står du dig bra på maten!! Lunch för en tia ca.

Inger/fru hianders
 
F

F.d. 55293

Guest
Sv: Matlådor

långsamma kolhydrater (se ovan) är bra. Vetekorn o korngryn med en smaksatt turkisk yoghurt är bra. Mkt bladspenat, ruccola eller annan sallad. Finhackad kål av något slag, tomater. Till det egentligen vad som helst, makrill, tonfisk, serroneskinka, grillad kyckling, köttfärs m.m. Strö gärna llite pumpafrö eller andra frö/kärnor över.
Mvh Lena Sunesson
 
F

F.d. 15832

Guest
Sv: Matlådor

Gröt till frukost, har jag ätit i över 30 år!

Den som bryr sig om delfinernas väl, hoppar över tonfisken, hoppas jag!

När jag lagar mat, ser jag till att det räcker till några matlådor också.

Mvh
Rolle
 
Toppen