Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Uppriktigt sagt så förstår jag inte varför man startar en sådan här tråd i ett husbilsforum.
Ni som förstår bättre kan väl förklara!
// Ola
Uppriktigt sagt så förstår jag inte varför man startar en sådan här tråd i ett husbilsforum.
Ni som förstår bättre kan väl förklara!
// Ola
Nja, den goda restaurangmaten får han bara avnjuta i 12 månader, 1/3 av strafftiden efterskänker ju den snälla svenska staten.Vi bor ju i Sverige Nu får han äta restaurangmat i 18 månader
Gurra
Ibland i kommer jag på mig själv med att önska att vi hade dödsstraff i våra länder. Men sedan jag tänkt på USA och deras system förstår jag att det inte blir bättre med det. Men visst finns det många människor i våra samhällen som inte borde ha fötts. Tänk vad många skattemiljoner som dessa människor kostar samhället som vi strävsamma hederliga skattebetalare betalar. Visst borde vi få lite mera för våra pengar än dessa milda domar och hotellkomfort som ges åt dessa individer. Visst är vi medborgare ena riktiga fismesar som inte säger ifrån.Är vad jag försöker förklara för portugiserna ,att i svergie ,om du slár ihjäl din kvinna,dá fár du nágra mánader i fängelse men om du inte betalar skatt(vilket inte mánga gör här) dá fár du näringsförbud och mánga ár i fängelse,